#33767065 · 5 Nov 2012, 01:05 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
vato-turbo საღოლ ვატო მაგარი თემაა ძაან. თუ მხოლოდ გოლი ძრავებზე იქნება საუბარი ალბათ ტოიოტას აქვს ყველაზე კარგი ძრავი და ჰონდას. მე მაინც ტოიოტასკენ ვიხრები. მარა ობში ჯამში თუ შევადარებთ კუზაოსაც და მთლიანად მანქნას რეებშიც დევს ეს ძრავები ჰონდა ნამდვილად ლიდერია. ისე ჰონდა ზოგადად ძალიან გამძლე ძრავებს უშვებს და არამგონია რესურსზე რამე პრობლემა ჰქონდეს. ბოლო ბოლო მანქნაა საგონკაოდაა გამოსული და ძრავიც და არა სატაქსაოთ. 200 000 მგონი ყველა ძრავის რესურსია და როდესაც სპორტს მიყვები მოყვარულის დონეზე 200 000ის მერე უნდა გეყოს კაცს ჭკუა და update გაუკეთო, პროსტა საქართველოში არ ხდება ესე და მაგიტომაც იქმნება მითები ძრავის გამძლეობასთან დაკავშირებით. 200 000 რო გაძლებს სპორტული მანქანა რომელიც სულ გაზაობაIშ გყავს როგორღა უნდა ამოიღო კაცმა სიტყვა მაგის გამძლეობაზე?
Faniack
| QUOTE | http://www.youtube.com/watch?v=ju7XtrblFTQ კარგად-ჩანს-ყველაფერი-რა-და-როგორ |
ცოტნე მაგარი უაზრო ჯახია, ჯერ ერთი მანდ პულსარი sr20de არისო წერია და არა sr16ve მეორეც კიდე კოროლაზე ვერ ხედავ რამხელაზე აწერია TRD გინდ ტორმუზებზე და გინდა სიაში რო წერია. პახოდუ პადვესკა გამოცვლილია და ასე შემდეგ და ის სივიკიც არაა type R. VTEC
| QUOTE | ჩვენთან 1600 GT კლასში ნებისმიერ ამ ძრავიან მანქანას შეეძლო გამოსვლა ხო? ხოდა რომლები გამოდიოდნენ და რატომ? რატომ არ გამოდიოდა ლევინი და სხვანი? მემგონი მარტივია პასუხი... შანსი არ ქონდათ B16B-სთან და იმიტომ... ხოდა მორჩა ბაზარი... |
რატო არ ჩამოყავდათ 1998 წელს სივიკები იმიტო რო ჟიგული მაგარი მანქნააა და სივიკი ბანძია. მაგარი ცუდი ლოგიკა დაწერე ბრატ. არ იცოდა ხალხმა ამ მანქნაების შესახებ სივიკები მოშნად ყრია ევროპაში პირველი კანალიც ევროპის გაიხსნა საქართველოში და შემოყარეს სივიკები და ეხლაც რომ იციან რაა რო? სივიკები ყრია და იასნად სპორტშI რარაცა გაგიფუჭდეს გინდა ისეთი მანქნაა გყავდეს რო უცბათ გააკეთო და არა 3 ეტაპი გამაზო იმის გამო რო ნაწილს ელოდები ესსაა სულ ლოგიკა სივიკების მეტი არაფერი. ბაზარი არაა მაგარი მანქნაა ზევითაც დავწერე მარა უშანსოდ არიან და რაღაცეები მგონი ზედმეტია. Temch+1 ყველაფერში რაც დაწერე ნელნელა მოვყვები გვერდებს. და ვუკეთებ კომენტარებს. ყველაზე დიდი შესაძლებლობა წუნინგის თვალსაზრისით აქვს ტოიოტას რაზეა საუბარი და ლეგენდარულობას რაც შეეხება ჰაჩიროკუ როა ლეგენდა ლეგენდობაც ეგეთი უნდა  ძრავი რომ არ უწყობდეს ხელს დამეთანხმება ყველა რო მანქან ლეგენდა ვერ გახდება. სივიკზე კიდე ზევითაც დავწერე და გეთანხმები რო სთოქი-სთქოზე ლიდერია. vato-turboვატო საღოლ მაგარ ობიექტურ პოსტებს აძრობ. კარგი თემაცაა. 4 გვერდი წავიკითხე და მეტის ნერვი მე არ მაქვს რასაც ვფიქრობ დავწერე ზევით. )) რესურსში ტოიოტა პირველია და სიმზლავრით ჰონდა. პ.ს. კაცურად ჰონდას ძრავის გამძლეობაში ნუ მოგყავთ 1.5 და 2.0 და ვაბშე ნიპრიჩომ სხვა ძრავები, რა შუაშია სხვა ძრავის გამძლეობა როცა კონკრეტულად 1.6 2 ვალიან ვ-ტეკის განხილვა მიდის. ნისანმაც გამოუშვა Rb26 მარა ამ კლასში ნისანი ნამდივლად ვერ დაიკვეხნის რამით. სხვა ძრვებს ნუ ადარებთ უაზრობა გამოდის უბრალოდ. ქარხანა და მისი ძრავები სხვაა და კონკრეტულად ერთი ძრავის შედარება სხვა.
--------------------
1)Toyota Starlet GT EP-82 (Ex-car) 2) Nissan 180 SX RPS13 (Ex-car) 3) Toyota Vitz RS NCP91 MB: MSI Z97 Gaming 5 CPU: i5-4460 / 3.2 GHz/6MB RAM: 8GB (Kingston HyperX Savage 8GB 1600MHz DDR3) PSU: Thermaltake Berlin 630W 80+ SSD: Kingston 120 GB HDD: 1TB, 7200 RPM. GPU: GTX 970 G1 Gaming
|