დაახლოებით მივხვდი რაც გინდა, იაფი მანქანა ხმარებაში, კომფორტი არ გადარდებს, მარტივი კონსტრუქცია რათა რემონტიც და ნაწილებიც იაფი ღირდეს...
მე შენს ადგილას გოლფ4-ს არ ვიყიდდი, მაგ ფასად ძალიან მაგარ მდგომარეობაში ახალ გოლფ 3-ს ვიყიდდი იგივე ძრავით... + ნაკლები გარბენი კარგი ძარა ასე ვთქვათ სვეჟი კუზაო

+ სინქროსაც გამოკრავდი ხელს (ნუ დიზელის ძრავაზე თუ არის სინქროები არ ვიცი)..
ცრვ რასაც წვავს იმის ნახევარს წვავს ეს ძრავი რაზეც ეს ადამიანი ლაპარაკობს, თუ ნაკლებს არა
* * *
+ გოლფ 3 ვიდზე უფრო მოგწონს თურმე, (სხვათაშორის მეც)
ასევე კლირენსი გოლფ 3-ს უკეთესი აქვს...
+ცრვ-ში რო ვჯდები, გინდა საჭესთან გინდა ისე ჰონდას პანაშვიდზე მგონია თავი...
Power is nothing without control...