: | საწყალი ბმვ, ამერიკის ავტოჟურნალების პიარით იკეთებენ პრესტიჟს
რომელი ერთი ლინკი გინდათ ამერიკული ავტოჟურნალის? სადაც 3.9 წერია აჩქარება ან 60 მილამდე 3.7?
რატო წერია? მე როგორც ვიცი თუნდაც მოტორტრენდი დროებს აქვეყნებს იდეალური პირობების შემთხვევაში ნაჩვენები შედეგისას, რასაც წესით არცერთი ოფიციალური ავტომწარმოებლი არ უნდა აკეთებდეს. რატო არ უნდა აკეთებდეს? არცერთი მანქანა როგორც ასეთი დრაგისთვის არ გამოდის და მომხამრებელი ვინც ყიდულობს მანქანას, არ ყიდულობს იდეალურ პირობებში სადრაგაოთ. საიტებზე როგორც წესი ნაჩვენებია დრო, რომელიც სრულიად ნეიტრალური კონდიციის შემთხვევაში აჩქრებისას ფიქსირდება.
ბმვ-ს სულ ჭუჭუზე კიდია ვინ დაუწუნებს 4.3-ში აჩქარებას და ვინ არა, წერს იმას, რა შედეგსაც ყოველდღიურობაში ანახებს მანქანა.
ეს ისე, საინტერესო ინფო...
"Once the M5's speeds start to rise, the turbos spool and traction becomes less of an issue. The BMW gets from 0 to 100 mph in 8.4 seconds, while it takes the Porsche 8.8 seconds. The disparity in speed at the end of the quarter mile leads us to believe the M5 would keep pulling away at the high end. The Porsche makes a peak 500 hp, while the BMW cranks out a blistering 560 hp. We have tested a Panamera Turbo S rated at 550 hp that bridges the matches the M5's 0-100-mph time, but still lags behind the M5's trap speed, coming in at 118.0 mph. It would seem the BMW is either producing a little more power than rated, or more of it is getting to the ground through two wheels once it's securely hooked up."
This post has been edited by <COBHC> on 8 Dec 2012, 16:59