მე მაქვს ეგ მდ ჩემ მანქანაზე ზაფხულში გაკეთებული, კომპში წვა მიჩვენა 8 და მოდიფიკაცის მერე 6-6,3 ლ მდე.
კარიჩე ტესტი რო გავაკეთე მალ მალე ცვლიდა სიჩქარებს (ავტომატი) ხზ რატო რაღაც დონეზე თითქოს მოიმატა თითქოს არა ვერ გავიგე ბოლომდე.
ერთი სიტყვით ქალაქში თუ დავდიოდი 22,4 ლ გალფის პრემიუმით 240-250 კმს, მდს მერე ეხა 260-270. ხანდახან 200 საც ვერ დავიდავარ.
კაროჩე მე მაქ ეგ ჩემ მანქანაზე განაკეთები და დღემდე ვერ გამიგია კარგია თუ ცუდია და თქვენ გინდათ წერილებით გაარკვიოთ? კარგია თუ ცუდია? ვერ მოგართვით

)) ერთს გირჩევთ დაურეკეთ მაგ ბიჭს და შეუთახმდით სატესტო მანქანაზე ვინმე ფორუმელის მანქაზე გააკეთეთ და ნახეთ ოღონთ დამკვირვლებლებთან ერთად ანუ კამანდა იყავით

)
ხოდა აქ კითხვები იყო რატო იაპონკები ან გერმანელები არ აკეთებენ ამასო, მეც ვკითხე ეგ და მიპასუხა იმიტომ რომ დაენ****ვათო ის ვიგაც გაჯეთა თუ ვიღაცა ამერიკელი უჩივლებსო პროდუქტის მოპარვაშიო.
200 ლ დამიჯდა

უი კიდე ცივზე რო ვქოქავ ხოლმე დროსელში ჰაერის რო შედის წუის ცოტა მერე აღარ აქვს ხმა რო გათბება
This post has been edited by Dadinho on 22 Dec 2012, 17:31