არ წავა მანდ ალტეზას მატორი....
ეგ პირველი თუ მეორე 3სგე-ს ტაობაა.. გალოვკაში სხვაობაა, ნიზის შიგნეულობა იგივეა.. ბლოკს გარედან აქ სხვაობა საბოლტეებში დინამო გიდრავლიკა და მსგავსი რამეები.
არაფერი კატასტროფა მანდ არ იქნება... ამოიღე ძრავი დაშალე. სანამ დაშლი რემენი არ გადააცალო დამეტკე რა როგორ იდგა. შემდეგ მოკიდე ხელი მაგ გალოვკას და წაიღე ბარადასთან 100-150 ლარში გამოძვრები კლაპნის მოხეხვა სიყვარულშI და ზაზორების გასწორებაში.. სალნიკებს შეცვლი მხოლოდ მანდვე ექნებათ 60-70 ლარი ღირს, ხარისხს თუ არ ენდობი აიღე და შეუვეთე 20 ლარით მეტი დაგიჯდეს მაქს. გააშლიფოვკებ და დააფარებ ისევ, გალოვკი პრაკლატკა რკინის აქვს ისეც ასეც და ლაკს წაუსმევ (ვიურტში 60 ლარი ღირს) და ვსიო. თუ დახეთქილია დაფშვნილია მალადეც შენ

ნიზი. ნახულობ რა ჭირს.
დაგჭირდება სალნიკები/პრაკლატკები, კალენვალის წინა და უკანა ასევე რასპრედვალებისაც. სხვა სალნიკებსაც ნახავ მარა დანარჩენი ყველა რკინის აქ აბსოლიტურად გარდა კარტერში ლაპას აქ პატარა სალნიკი რეზინის.
ვკლადიშები იგივე ზომააა რაც სხვა 3სგე-ს. რავ4-ის ზომაა მარა განიერია უფრო.
დაზომავ კალენვალს 5 ლარი ღირს. მაგის მიხედვით შეუკვეთავ ვკლადიშებს რემონტნი გინდა თუ სტანდარტი ზომა. თუ ძალიან ნაცვეთია და დაჟე შლიფოვკაც/გაჩარხვა არ შველის ანუ აპასნია და რამე ეგ კალენვალიც მაქ

პორშენ შატუნს თუ აქ დანძრეული არც მაგაში ინერვიულო მაქ ოპტამ

კოვანი არაკოვანი სტანდარტი

ჯერ კიდე ნიზში აწყვია არ ამომიღია

86X86 ზეა მაგის ზომა.
კოლცოებს შეუკვეთავ და ვსიო, მაგასაც გადაზომავ და ნახავ ცილინდრებს დახაზული თუა მაშინ გაადიდებ ცილინდრს რემონტნი ზომაზე
.. ასევე მასლანასოსი შეამოწმე დახაზული ხომ არ არის კედლები თუ არ ვარგა მაშინ შეცვლი . ეგეც მაქ ლამის ახალი

ხო და ბლოკიც და გალოვკაც გააშლიფოვკე 25-25 ლარი დაჯდება და ააწყობ..
რემონტნი ზომა არ შეგეშინდეს სიტყვები გათვალისწინებულია ეგენი ტოიოტას მანუალში 87მმ დე შეგიძლია გაზარდო ცილინდრი

)მაგრამ არამგონია დაგჭირდეს ზედმეტი ჩარხაობები... ერთი შეილება ვკლადიშები დაგჭირდეს რემონტნი ზომა
მოკლედ გაარემონტე 200 ლარად ვერა მაგრამ არც 1000 ლარი არ დაჯდება... რაც ბევრი დაჯდება ეგ იქნება ხელობის საფასური. ნაწილები არ ღირს ძვირი ტოიოტასი..
This post has been edited by sa_4ok on 4 Jan 2013, 03:03