დურანგოებს 2000-იანებისას მეორე თაობაზე ზუსტად ვიცი რომ ყველას აქვს ერთი დიდი პრობლემა
ანუ ლაბავოის დრენაჟი აქვს ძალიან ცუდი კონსტრუქციის და ელემენტარულ რეცხვაზე, წვიმაზე და ა.შ. მთელი წყალი ესხმება პირდაპირ მატორს. მთელი ელექტროობა და ა.შ. აქვს #####ული ყველა დურანგოს აბსოლიტურად დაჟე შინგით ჩადის და ფაქტიურად სტუკს იწვევს.
ეს ქარხნული ბრაკი ჰქონდა ამ დურანგოებს და დოჯი არ აღიარებდა ამას.
მერე სხვა კომპანიამ გააკეთა უკეთესი დრენაჟები და იმას ყიდულობდა ხალხი ,ეხლაც იყიდება ეგ დრენაჟები
გარანტიითაც არ იბრუნებდნენ მანქანებს მაგის გამო არადა პანტაპუნტით ისტუკებოდა
ანუ საერთო ჯამში ყველა დურანგოს ჩათვალე ვედრობით წყალი აქვს ნასხამი მატორზე პირდაპირ და როდის დანძრევა კაცმა არ იცის.
მეორე დიდი პრობლემა აქვს ბენზინის ავზის ვინტილაციის სისტემა, ანუ ძალიან ცუდი კონსტრუქციაა და არ მოძრაობს ჰაერი,ხოდა აფუჩებს ბენზონასოს,პლუსს შეიძლება უკან ამოასხას ბენზინმა ჩასხმის დროს ჰაერის ბალიშს იკეთებს დედას უტყნავს ყველაფერს.
დიფერები აქვს კიდე სუსტი და დიფერის პრაკლატკები მუდმივად ზეთი ჟონავს
კიდევ კონდიციონერის სადრენაჟო სისტემა აქვს ნაგავი,იბიდნება და კონდენსატი არ გამოაქვს,სისტემაში რჩება და უმყრალეს სუნს აყენებს მანქანაში.
მოკლედ შეეშვი მაგ ###ობა დურანგოს ჩემი რჩევაა

მაგას ასი თავით ჯობს იაპონიიდან ჩამოყვანილი ტრილბლეიზერი იყიდო 4,2 ძრავზე აი ეგაა ნამდვილი მგელი.
[quote]კაკ მინიმუმ იმ ჩემპის ყველადროის საუკეთEსო იგროკი უნდა ყოფილიყო ფოტოზე,[/quote]
ზუსტად ეგაა მერე :yes:
ყველამ ვიცით თუ რა ელის ჩვენს სულებს მოდღრძულს:nod:
მამაცური სიზარმაცე მჭირს