ტელეფონიდან ვწერ და შეცდომებისთვის პატიებას გთხოვთ
ng571დამირეკე და გამომიარე და ერთად მოვიფიქროდ როგორ მოვიქცეთ და რა იქნება შენთვის უკეთესი. დაგეხმარები ყველსნაირად
NVIDIA MAN Power_VANO +1
ავხსნათ კიდევ ეთხელ ქარ აუდიოს პრინციპი!
4,8, ან 30 დინამიკის დაყენების პრინციპი არის გამოგონებული ავტომობილების მწარმოებლების მიერ 2 მიზესის გამო:
1) მარკეტინგი - ჩვენებურად კლიენტის დაბოლება

გასაგებია რომ ავტოსალონში არჩევისას 30 დინამიკიანს უფრო იყიდის ადამიანი და გადაიხდის 30 ჯერ მეტს, ვიდრე მაგალითად 5 დინამიკიან სისტემაში.

მე მაგალითად ვიდეოკარტის არჩევისას უფრო მარკეტინგული ხრიკებით დავბოლდები, და არ მივაქცევ ყურადღებას რაც მართლა საჭიროა და რასაც თქვენ მიაქცევთ ყურადღებას

2) ეს უკვე კონვერის პრობლემაა და მწარმოებლები ამას გვერდს ვერ უვლიან, მაგრამ თავის პრობლემას ფარავენ პირველი მსრკეტინგული ხრიკით.
საქმე იმაშია რომ საავტომობილო აკუსტიკა როგორ აჟღერდება 80% დამოკიდებულია როგორ მომზსდდება თვითონ ავტომობილი ამისთვის. კარგი ხმის მისაღებათ საჭიროა მანქანის ვიბრო და ხმის იზოლირების გაკეთება, სპეციალური კარგი აკუსტიკური, სიგნალის და კვების კაბელების გატარება, სპეციალური ხის პოდიუმების გაკეთება, და უამრავი სხვა წვრილმანი რაც კონვეირის შემთხვევაში უბრალოთ შეუძლებელია. ყველა სხვა შემთხვევაში სისტემა საშუალოზე დაბალ დონეს ჟღერადობაში ვერ აცდება. ამამიტომაც აყენებენ 30 დაბალი სიმძლავრის დინსმიკს რომ ხმის გადანაწილებით შეჰქმნან ვირტუალური მოჩვენებითი სიმძლავრე და ფსიქო-აკუსტიკური სურათი

შემიძლია ნიზლავიც კი დავდო,' რომ ყველაზე კარგათ ჟღერად კონვეირულ ავტომობილს აჯობებს ჩემს მიერ დაგეგმილი ხოლო საშულო ხელოსნის მიერ აწყობილი სისტემა რომლის ბიუჯეტიც არ აცდება იმის ნახევარსაც რასაც კლიენტი უხდის დილერს ვითომ სუპერ სისტემის შეკვეთაში.

კარგი, სწორი და ძალიან ხმამაღალი ჟღერადობის მისაღწევათ აუცილებელუა წინა ფრონტალური აკუსტიკა (2 ან 3 დიაპაზონიანი), კარგი გამაძლიერებლები და საბვუფერი.
თქვენ თუ მოინდომებთ მიმდინარე აქციის პირობებში, საკმაოდ იაფათაც გამოხვალთ
This post has been edited by EMMA GEORGIA on 1 Jun 2014, 10:52