მოკლედ აქ უკვე ბაზარი წავიდა რა რას ჯობია

) ტოიოტამდეც მივიდა საქმე არადა კაცმა დაწერა ბმჭ ან აუდიო

)
ეხლა მე ჩამოვყალიბდები როგორც აუდის პატრონი და დავწერ რეალობას.ჩემი A4 ყოველშემთხვევაში გამართულია, ვუვლი , პრობლემებიც ნაკლები მაქვს..
3 წლის წინ მყავდა A4 B5 2.8 2001 ამერიკული. ამერიკულ მანქანას მე მაგის მერე აღარ გავეკარები დილა იწყებოდა პროფილაქტიკით... რა ჩამოვა კოპარტიდან კაცმა არ იცის ...
დღეს დღეობით მყავს A4 B5 1996 იაპონური დამიჯდა 5000+ გარბენი აქვს 70 კმ და მუშაობს იდეალურად. არავინ თქვას ბმჭს ძრავი გამძლეა ამაზეო 150 ცხენიან ძრავზე საშუალო ზომის ტურბინა დავაყენე. ვამუშავებ 1.5 ბარზე შედეგი 260 + ცხენი, გავიარე უკვე 25000 კმ ამ ყველაფრის გაკეთების შემდეგ და ხმას არ იღებს !!! რაც შეეხება პერედოკს მიყენია H&R ქოილოვერები და გამოცვლილი მაქვს 2 ნაკანეჩნიკი მეტი რა უნდა გაძლოს ხადავოიმ არ ვიცი ... დასკვნა მოუვლი იქნება კარგად არ მოუვლი იჯლაგუნებ დედას @$##%#$# ყველა მანქანა გაფუჭდება !!! ზოგადად ბ6 კუზაო არ მომწონს, ზედმეტი ელექტროობა მაგიტომ ვამჯობინებ B5 -ს

გამძლეობაზე თუ მიდგა საქმე მყავს მეორე მანქანა ვოლვო 940 98 წლიანი და 98 წლიდან ჩემს ოჯახს ემსახურება. მაგაზე გამძლე მანქანის @#$@#@%@

ჩამოვაყალიბე აუდი რა არის ? ილო აუდი გყავდა მაგრამ ვიცი რო ეგ 4.2 ბევრს წვავდა.. რო გყავდა აქებდი და რო გადაჯექი სხვა მანქანაზე ეხლა გახდა ცუდი ? თუ ეგეთი ცუდი იყო ძმაკაცს როგორ მიყიდე?

) აიი სად გამოვიჭირე თავისივე სიტყვებში ყოფილი აუდის პატრონი

)
This post has been edited by Ratson on 14 Jan 2013, 08:25