-1 ის რომ ვოლვო ძვირიანი მანქანაა შესანახად და პრემიუმ კლასის ავტომობილებში არ გადის
როგორც რეინჯი და პორშე..
-2 ფერამონების იმდენად დიდი დოზის კონცენტრირებას
ვერ ახდენს ტვინში, რომ დაიკიდო ყველაფერი და
იყიდო )) რასაც X5 მშვენივრად ახერხებს
-3 ხარისხსაც არ უქებენ მაგ მანქანას.. უსაფრთხოების
ქართული ინტერპრეტაცია ავტოპრომში უდავოდ ყველაზე სწორია
ჩემის აზრით, რა საკვირველია (არ ვხუმრობ)
რაც იმას გულისხმობს რომ რულზე მაიმუნი თუ ზის
ვერც ეუროენკაპის 5 ვარსკვლავი გიშველის და ვერც აირბაგები
და მისთანები..
-4 ევროპული 1998-2006 წლების ტურბო ბენზინის ძრავი = გემაროიის
+ 1 ტევადობით პარკეტნიკებში ყველაზე დიდია ნამდვილად
და სიმპატიურიც.
მისი თარგეთ სეგმენტი კი კარგი მეოჯახე საშუალო კლასის ხალხია
მაგრამ მანდ CRV-ს მიყავს პარადი.. ვოლვო CRV-ს ბევრად ჯობია როგორც მანქანა
და მეც პირადად ფული რო მქონდეს X5ს და CRV-ს აღებას
შენ ვოლვოს ავიღებდი 4.4-ს ოღონდ.. მიუხედავად იმისა რაც
ჩამოვთვალე.. მაგრამ მასა სხვანაირად ფიქრობს და
ამ თემაშიც სწორედ იმას განვიხილავთ ვის უფრო ზუსტად ესმის
მასის ამოძახილი )))
ტუარეგი ჩემი ფავორიტია

ეს არის მერსედეს G კლასის კონცეპციის
უფრო სიმპატიური გამგრძელებელი, რომლის
უფრო სიმპატიური ფუძემდებელიც არის ვიქტორ ნოქსის
შვეიცარული სამხედრო დანა ))
მაგრამ ძალიან მეეჭვება რომ ტუარეგმაც Gკლასის რეკორდი გაიმეოროს..
G კლასი ფულის ფასს ინარჩუნებს უძრავი ქონებასავით და
ამ სიკეთესთან ერთად მოძრავიცაა ))
Camel88