davidcoperfildსაქართველოს რენჯის ცენტრში მიხვედი და ეგ გითხრეს?

ნუ, სპორტი და HSE გამავლობაში რომ შეადარო და ასევე კომფორტულ სვლაში
და არა სალონის კომფორტში... მანდ ისეთივე ლოგიკაა როგორც
დიზელის გადამუშAვება რაფინირება რომ ბენზინისაზე იაფი ჯდება,
მაგრამ მაინც რომ დიზელი უფრო ძვირი ღირს.. კაცმა რომ თQვას,
ოქროსგან აგურის მოდელს ხომ არ გააკეთებინებ? ))ანუ რენჯის სპორტულობა
არ გაიშვას უფრო მეტი რომ გადავიხადოთ ვიდრე ჩვეულებრივი ღირს..თორე წესით, ხო
სპორტი უფრო ძვირი უნდა ღირდეს..
აი პორშე და რენჯი განვიხილოთ ბატონო კოლექტიური ძალებით
ოღონდ ყოვლისმომცველად და არა ერთ წერტილში ჯიჯგნით და პირადი სუბიექტური სიმპატიებით..

X5 და სოტკას რაც შეეხება კიდევ სალონის კომფორტი
და მიმზიდველობა X5ს უფრო აქვს, რბილი სიარული სოტკას..
წვას კიდევ ტიპ-ტრონიკით თუ ატარე X5 რათქმაუნდა სოტკას
დებილ 4იან ავტომატზე ნაკლებს დაწვავს 4.4 ვიდრე 4.7
ხალხნო ისე მემგონი თემის არსს ვერ მიხვდით ბევრნი:
ჯობია არ ჯობია და რაჯობიაზე რო ვსაუბრობ
არ ნიშნავს იმას რო ვს თემა მაქვს ან რომელიმე
მანქანას ვემხრობი, უბრალოდ ვცდილობ რამენაირად
ავხსნა თQვენთან ერთად, რა არის ის კრიტერიუმები რაც
ფასს ინარჩუნებს და რომელი სეგმენტი, რომელი თვისება(ები)
და ასე შემდეგ არის ფასის შენარჩუნების გარანტია თუ კი მასზე მოვახდენთ
ფოკუსირებას..
volovo s ესეიგი თავიდან გავიგე რას ამბობ და კერძოდ ის გავიგე რომ 3
გვერდი რასაც ვწერ ვერ გაგიგია

ბოლოს X5 ის ფასებს გადავხედე მართლაც 2004იანების
ქვედა ზღვარიც მეტი ღირს ვოლვოზე და ზედაც საგრძნობლად ძვირი ღირს..
5000ით ლამის.. და რისი თქმა გინდოდა ვერ გავიგე...
ვექტრა მერსედესს ისევე არ ჯობია როგორც ცეერვე არ ჯობია
ვოლვოს მაგრამ არამჯობნები მჯობნებზე უფრო მეტად იბრიქებიან ფასებში

ვოტ..