#34856661 · 22 Jan 2013, 23:54 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
>gorski*JDM*lover>
QUOTE | არასტოკ ძრავზე მქონდა ლაპარაკი და ქარხნულ ავტომატზე )) ავიღოთ სუპრა როგორც ვიცი ავტომატი 400whp ს უძლებს მექანიკა მეტს არ აიტანს ქარხნულ სტოკ ტრანსმისიაზეა ლაპარაკი?? |
სუპრას შემთხვევაში რა თქმა უნდა ეგრეა მექანიკა ბეეეეეეეეეეეევრად უფრო გამძლეა ავტომატი კი გაძლებს 400'საც 450'საც კი მაგრამ timing bomb იქნება ნებისმიერ მომენტში შეიძლება გიმტყუნოს და მოფერებაც უნდა  არანაირად 1000+ torque რო გაქვს მანდ სცეპლენია ჩვეულებრივი რასხოდნიკი ხდება  აი ზეთს რო ცვლი ეგეთ პონტში რა  გამზადებული ავტომატი უფრო სწრაფიც იქნება დრაგზე და არც სცეპლენიის ცვლა მოგიწევთ ხშირ ხშირად tezzaQUOTE | ეგ მეც მაინტერესებს რ154 ს ავტომატი ჯობია? |
არა ქარხნულ ავტომატს მოფრთხილება და მოვლა უნდა კარგი თორე ეგრევე სულს დალევს  სტარტებიც არ უყვარს NismоQUOTE | სუპრას ფორუმებზე ბევრს აქვს სტოკი კარობკები ავტომატები პატარა ჩარევებით მაგაზე დიდი HP-ით |
მაგაზე დიდ მაბრუნებელ მომენტ რო ძლებს ქარხნული ავტომატიკები მანდ პატარა ჩარევა ნაღდათ არაა გადაწყობილი კოლოფებია გაძლიერებული შიგნეულობით სტოკის მანდ კოლოფის ყუთი რჩება მხოლოდ
--------------------
SMOKE TIRES, NOT DRUGS
STOP DREAMING THE LIFE, START LIVING THE DREAM
_______INSURED BY______ _________MAFIA_________ YOU HIT ME. WE KILL YOU!
|