KVINSONაუდის და ტოიოტას რატო ადარებ. ლექსუსს შეადარე : )
ჯერ დავიწყოთ იმით რო ყველაზე დიდი კომპანიაა ტოიოტა. დიდი წარსულიაცააქ. ლეგენდარული მოდელებიც . საკოლექციოებიც მილიონები რო ღირს. აუდი მანახე ეგეთი. ქუატრო არ დამიდო ეხლა რალისი

:D
მერე გადახედე იგივე წლის და სეგმენტის ლექსუსი და აუდის ფასებს. რევიუებს მერე ვიდზე ახლები მომწონს პროსტა 1 ცხვირიაქ. ძველების მახინჯი რავთქვი მე.
ყველაფერს ედებიან და მაგიტოგამოდით მახინჯი . თან ბმჭს ეჯიბრებიან სპორტულობაში მერსოს კომფორტში ვოლვოს უსაფრთხოებაში და ალფას დიზაინში(მაგათIვე რეკლამ
ა გაიხსენე ) ჩემი ### არც ალფას დიზაინიაქვთ არც ბმჭს სპორტულობა და არც ვოლვოს უსაფრთხოება. ცარიელი კომფორტი ტრაკში გაიკეთონ დივანიც მყოფნის სახლში კომფორტული. არანადიოჟნია ნაწილები ყველგან ძვირია (ელიავაზე არ მაქ ლაპარაკი) მსოფლიოშI ყველგან ძვირია. ფასსაც მაგრად კარგავს. მეტი მინუსი რა გინდა. ყველაფერზე კვადროს აყენებენ რაც წვას მატებს თავისთავად. 1 დიზელის ძრავების კეთება იციან და იმასაც არიციან რა უყონ.
კოლტი გყავს როგორც მივხვდი მაგის კლასია პოლო . წადი ჩაჯექი შენი კოლტის წლიან პოლოში გაიარე და მიხვდებირ ომელი ჯობია. თუ მეტი მოთხოვნებიგაქ მანქანისგან მეტი ფულიც ღირს მაღალი კლასის იაპოშკები.
დასტუკული აუდიც მინახავს ტურბინადაბრედილიც და სალონაჯაყჯაყებულიც.
zemdegკოროლა და კამრი ძიშოვი მოდელები როა იგივე ც კლასთან შედარებით შენც ხვდები ალბათ ხო? და არაფრით არაა თავის კონკურენტებთან შედარებით პრობლემური.მიუხედავად იმისა რაც შენ დაწერე. იყიდე ც კლასის კონკურენტი ახალი ის-ფ და მერე შეადარე ც32ს გადმოსახედიდან თავისთავად ბანძია კოროლა .
This post has been edited by Faniack on 25 Jan 2013, 00:57