shaak_19ანუ იცი როგორი ბაზარია?? დრიფტი დიდი ცნებაა, დრიფტი არის ყველაფერი რაც მოცურებულ მანქნას ეხება, დონატებიც ასე ვთქვათ დრიფტია, მარა დრიფტს საერტო ჯამში სხვა გაგებით ხმარობენ და ამიტომ დაარქვეს ყველაფერს კონკრეტული სახელი და არ მოხარშეს ყველანაირად მოცურებლი მანქნაა ერთ ქვაბში თორე ისე ყველაფერი ერთ დიდ მცნება დრიფტში იხარშება.
quattro მანქანა აკეთებს power slide ეს არის ასე ვთქვათ გასაგები ენით ინერციის ხარჯზე დგანან დრიფტში, ანუ კვატრო რო მოაცურო მოცურებულ მდგომარეობაშI ვერ ააკრეფინებ სიჩქარეს მაგალითად ან მომენტ რო რუჩნიკზე დასვა და მერე აკრიფო ეგეთი რაღაცა ვერ გამოუვა კვატროს იმიტო რო ინერციის ხარჯზე მიდის თუ დაკარგა ინერცია ვსო მოეჭიდება 4ვე ბორბალიდა ეგაა,
ზადნი პრივოდით კიდე მართავ ყველაფერს თითქმის, არეგულირებ კუთხეს, სრიალის სიგრძე მომენტალურად შეგიძლია რაც დაგეგმილი გაქ იმასთან შედარებით გაზარდო ან დააამოკლო და რავიცი უკეთეს მუღამს უჭერ რა. პახოდი არ გჭირდება კვატროს ნაირად მილიონი ცხენის ძალა.
რავი ესე ვიცი მე და მგონი სწორედაც ვიცი და სწორედაც ვაზროვნებ. )))
http://www.youtube.com/watch?v=hPTlkeEzut4 აი ააქ ჩანს კვატროს სიარული მიუხედავად იმისა რო კვატროს სადრიფტაოთ ძალიან ბევრრი ცხნეი და თორქი გინდა კუთხეს მაინც ვერ უზრდის ისე როგორც ზადნი პრივოდი 2:10-ზე ნახე რა ბანძი კუთხით გადის ვერ გაზარდა კUთხე, დანარჩენ ტარებასაც თუ შეხედავ ცდილობს რომ მოსახვევში რაც შეიძლება დიდი კუთხეთ ჩახტეს რო მერე არ გამოვიდეს დრიფტიდან.. ნუ კაროჩე 4wd-ს დედას ###### რა. ეგ მინდოდა მეთქი თუ დრიფტ გინდა ზადნი აიღე )))) რამდენი ვიპროფესორე
This post has been edited by Kvanto_GT on 11 Feb 2013, 02:43