Soft_EjectAcho123123ეხლა დავწერ მე რა დისკომფორტს ვხედავ როდესაც მანქანაში გაზია ჩაყენებული
1. რიგები გაზგასამართ სადგურებზე. მე ბევრგან ვხედავ ხოლმე რომ არის, ზოგგან მინახია რომ არ არის.
2. რამის ყოველ მეორე-მესამე დღეს თავიდან უნდა დატენვა. შორ გზაზე შუალედებში უნდა აზაპრავკო შუალედებში. (მე ჩემ მანქანაში 100 ლარის დიზელს რო ვასხავ მერე 2-3 კვირა კალონკისკენ აღარც ვიყურები)
3. დატენვის დროს მანქანიდან უნდა გადმოხვიდეს მძღოლიც და მგზავრებიც.
4. მანქანიდან რო გადმოხვალ დატენვის დროს წესით კარგა მოშორებით უნდა წახვიდე წესი ეგრეა. მაგ დროს თუ თუ ქარია და წვიმა პიზდეც.
5. დატენვის დროს მანქანიდან გადმოსვლა რატოა საჭირო? იმიტო რომ აფეთქების რისკი ძაან დიდია ...
6. საბარგული სედანებზე ფაქტიურად უქმდება ჯიპებზე ნახევრდება მარა ჯიპებზე უფრო მტკივნეულია საბარგულის მაგხელაზე შემცირება.
7. ეს ამხელა ბალონის წონა მანქანის სავალ ნაწილზე დადებითად ნამდვილად არ მოქმედებს. განსაკუთრებით უკანა ამორტიზატორებს სპობს. გექნებათ ტრაკდავარდნილი მანქანები ნანახი.
8. მეოთხე თაობაზე ძველი სისტემა თუ აყენია მანქანაში ისე აუბედურებს ყველაფერს რო შენ თვალწინ კვდება მანქანა.
9. მეოთხე თაობაზე შედარებით დიდხანს ძლებს ძრავი(რამდენიმე წელი) მაგრამ ადრე თუ გვიან ეგეც მოკვდება. იმის იმედზე ყოფნა რო ესათუ ის ძრავი ამტანია და ყველაფერს აიტანს არც თუ კაი იდეაა.
10. მანქანზე გაზის აპარატურის დაყენების დროს რამდენი ნომრა ირღვევა კაცმა არ იცის. ამ თემაში ერთმა უზერმა აღნიშნა კოლექტორს რომ ხვრიტავენ მაგ დროს მეტალის მცირე ნაწილაკები ხო იყრება ძრავშიო მარა ყველამ წაუყრუა მაგ ფაქტს. არადა ძრავის შიგნით მეტალის ნაწილაკების მოხვედრა კიარა ბენზინის წვის დროს წარმოქმნილი ეგრედ ეოდებული "ნაგარის" ნაწილაკები რო გროვდება ეგ აფუჭებს უკვე ცილინდრებს.
11. გაზის აპარატურის დაყენების შემდეგ უამრავი ვიზიტები ხელოსანთან აპარატურის ნასტროიკაზე
12. ცხენის ძალების დაკლება(განსაკუთრებით კვდებიან მაგ დროს დაბალკუბატურიანი მანქანები)
13. ავრიის დროს გაზის ბალონმა რო გაუშვას და აალდეს სად გაექცევი ცეხლს მაგ დროს? (თანამედროვე ბალონები ვიცი რო არ სკდება ბომბივით მაგრამ ავარიის დროს გერმეტიზაცია რო დაირღვეს ხო ერთიანად გამოვა ის დიდი წნევით შეკუმშული გაზი გარეთ?)
14. მუდმივი დისკომფორტი იმის ფიქრზე რომ სადღაცას არ გაუშვას შლანგებმა და რამე ჩეპე არ მოგივიდეს სულ უნდა ამოწმო შლანგებიც და აპარატურაც. გარედან რო ვეტლაციამ გაზის სუნი შემოიტანოს ეგრევე იმაზე იფიქრება ჩემ მანქანას ხო არ ჭირს რამეო
15. ბენზინი ძრავის ცილინდრებს შიდა მხარეს თავისებურ შეზეთვას უკეთებს. გაზი არა. შედეგად მეტალი მეტალს უფრო მეტად ცვითავს. ძრავის ცილინდრებში ყოვლად მიუღებელი პროცესია ეგ.
16. რაც მთავარია ეს ყველაფერი ზევიდან ემატება მანქანის ისედაც არცთუისე ცოტა თავისკივილს
ეს იყო ეხლა რაც გამახსენდა უცბათ და თუ რამე გამახსენდა დავწერ კიდე და ეს ყველაფერი დისკომფორტი არაა?
Razziel მე ტრაქტორის ძრავი მიყენია მანქანაში დიზელზე მუშაობს ჩემი მანქანა

გაზზე არასდროს არ მყოლი მანქანა ზემოთ ჩამოთვლილი მიზეზების გამო
This post has been edited by system32 on 26 Feb 2013, 15:08