#35372091 · 26 Feb 2013, 20:03 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
Razziel
QUOTE | აშკარად არ გქონია გაზთAნ შეხება |
QUOTE | გეთანხმები რომ ეს ნამდვილად დისკომფორტია მაგრამ ბენზინის კალონკაზე არ მდგარხარ რიგში? თუ მთელი თბილის სულ სავსე ბაკით დადის ? ხალხი მაინც 20-20 ლარისას ასხავს და აზრი ? ბენზინს ჩაასხავ თუ გაზს არსებითი მნიშვნელობა არ აქვს. |
ბენზინის კალონკების რიგს და გაზის კალონკების რიგს ნუ ადრი ერთმანეთს ადრე თუ გვიან დაამატებენ კიდე სადგურებს და ეგ პრობლემა შედარებით მოგვარდება მაგრამ ამ ეტაპზე რიგები არის მაგალითისთვის შემიძლია ხვალ დილას სამსახურისკენ რომ წამოვალ გზაზე გაზის დამტენი კალონკა გადავიღო გზაზეა ხოლმე რიგი გამოსული მერსედესის ცენტრი და საბურთალოს თეგეტა როა მაგ გზეზე განთავსებულ კალონკაზე მაქ ლაპარაკი
QUOTE | აფეთქების შანსი არ არის უბრალოდ შეიძლება გაიხსნას ბალონი და წნევით დაიცალოს სალონში რაც არც ისე კარგია თუ შიგნით მგზავრი ზის |
აფეთქებით ხო არ აფეთქდება მარა რაც შენ დაწერე ეგ როგორი მოსაწონია? თან სალონში ჰაერი და გაზი რო მიერევა უკვე ფეთქებად საშიში ნარევი გამოდის რაც შეიძლება სიგარეტმა ან გინდაც ავარიის დროს მომგხდარმა რაიმე შემთხვევამ აალება გამოიწვიოს
QUOTE | საბარგული ნამდვილად მცირდება მაგრამ საბედნიეროდ საკუთAრი ავტომობილით დისტრიბუციას არ ვეწევი ასე რომ მე ეგ საკითხი დიად არ მაღელვებს. |
ეგ პირადად შენ და პირად მე არ გვაღელვებს თორე არის ხალხი ვისაც ჭირდება შეიძლება ყოველდღიურად არა მაგრამ ჭირდებთ
QUOTE | მაგ ლოგიკით არც მგზავრი უნდა ჩაისვა მანქანაში და საერთოდ არც გამოიყვანო გარაჟიდან სავალი ნაწილი ფუჭდება. P.S. მანქანის სიმაღლის ცვლილებას ამორტიზატორი არ განსაზღვრავს. |
ეს ლაპარაკია მუდმივ წონაზე რომელიც მუდმივად აწვება უკანა მხარეს +მაგას ხანდახან მგზავრები და ტვირთი ემატება საბარგულში 1-2 თვეში და შეიძლება 1 წელშიც არ შეეტყოს მანქანას მაგარამ რამდენიმე წელში ეგეც შეეტყობა
QUOTE | ეს ერთი და იგივე პუნკიტა. ნამდვილად გეთანხმები რომ მეოთხე თაობაზე ძველი არ უნდა დააყენო. ცვეთას რაც შეეხება თუ ნორმალურად მოიხმარ თითქმის მინიმუმდეა დაყვანილი გაზი/ბენზინს შორის ცვეთAში სხვაობა და ადრე თუ გვიან ძრავი ბენზინზეც ფუჭდება და გაზზეც ნუ რათქმაუნდა დიზელზეც |
3 თაობა თუ რაც ქვია მაგაზე კაია რო მეთანხმები იმიტო რო მტერს არ ვუსურვებ მაგის ჩაყენებას 4 თაობას რაც შეეხება ბენზინს და დიზელებს ნუ ადარებ ბევრი უკლია ჯერ მაქამდე რომ ძრავი ისე შეინახოს როგორც მაგათმა
QUOTE | კონკრეტულად რომელი ნორმის დარღვევაზე საუბრობ შეგიძლია მითხრა ? სტრუშკის ჩაყრას რაც შეეხება მოხსნილზე დახვრიტე შემშვები კოლექტორი და არაფერი არ ჩაიყრება. მაგრამ არამოხსნილზე დახვრეტის შემთხვევაშიც არის შესაძლებელი რომ ძრავში არანაირი სტრუშკა არ დარჩეს. |
რაზე და წინა დღის ნამთვრალევი და ნაპახმელარი ხაჩიკა რო მიუშვებს დრელს და თვალის სიზუსტით დაგიხვრიტავს კოლექტორს და ძრავშიც რო ეგ სტრუშკა ჩაიყრება მაგაზეა ლაპარაკი. ნანახი ამქ ასევე ძრავის გაყვანილობა როგორაა ხოლმე ჩაყრილი კაპოტქვეშ. მე დიდად ვერ ვერკვევი გაზის აპარატურაში და კარგად ვერ ვაფასებ კიდე რეები აქვთ მიქარული მაგრამ ვინც ერკვევით შეგიძლიათ თქვენით შეხედოთ და შეაფასოთ ნამუშევარი.
QUOTE | ყველაზე იაფს ვინც ეტყვის იმასთან რომ აყენებენ იმიტომაც დარბიან მერე ნასტროიკაზე. თორე კარგ მცოდნესთან ნასტროიკაზე მისვლა მაქსიმუმ 6 თვეში ერთხელ დაგჭირდეს ისიც გარემო კლიმატური პირობების ცვლილების გამო. |
ეხლა გაზის დასაყენებლად ცხოვრებაზე დალხენილი კაცი არ მიდის ხო? 90% მაინც ეძებს იაფად ვინ გაუკეთებს და 10 ლარით იაფს რო ეუბნება სხვა ნაკლებვალიფიციური ხელოსანი მაგის მიხედვით ირჩევს ვისთან გააკეთოს ცუდია მარა ფაქტია მასე ხდება და მოხდება მომავალშიც
QUOTE | განსაკუთრებით კვდებიანში რას გულისხმობ. ქალაქში ვეღარ მოძრაობენ აღმართზე ვეღარ ადგიან თუ აბგონზე ვერ გადიან. |
ეს მაგალითისთვის ავღნიშნე რომ დისკომფორტია გინდაც ყველაზე კაი ვარიანტში რაც აკლდება 10-15% მაგის დაკლებაც კი
QUOTE | გაუშვას და აალდეს რას ნიშნავს? საიდან უნდა გაუშვას. გაზის ბალონი გაცილებით მეტ ტაწოლას უძლებს ვიდრე მთლიანად ავტომობილი. ავარიის შემთხვევაში გაზის ბალონიდან გაშვების შანსი თითQმის არ არსებობს მაგრამ მაინც ეს შანსი რომ დავუშვათ. გაზის აალება ხდება მხოლოდ ჰაერთან ნაზავის სწორი კოეფიციენტის შემთხვევაში. მაგალითად სცადე. დადექი ბალონთან მოუშვი კრანი წნევით გამოუშვი კრანი და მიუტანე სიგარეტი. ან ასანთი. არ მოეკიდება არცერთ შემთხვევაში. (პრაკტიკული ცდა მაქვს ჩAტარებული ) ასევე თუ მაინც იმას დავუშვებთ რომ გაუშვა და აალდა ბენზინმა რო გაუშვას დაალდეს ავარიის შემთხვევაში მაგ დროს რას შვრები ? იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ გაზის ბალონისგან განსხვავებით ბენზინის ბაკი გაცილებით ადვილად დაზიანებადია ავარიის დროს ბენზინის აალების შAნსი გაცილებით მეტია. |
ძაან საკამათო პუნკტია ავარიის დროს გაზის ბალონმა რომ დაკარგოს ჰერმეტულობა წნევით გამოსული გაზი შეავსებს მთელი მანქანის სალონს და ჰერთან ერთად უკვე ხდება ფეთქებადსაშიში ნაზავნი. ეგ თუ მოხდა მერე უკვე კაცმა არ იცის რა მოხდება. პატარა ნაპერწკალიც კი უკვე ძაან საშიშია მაგ დროს
QUOTE | ბენზინის შლანგი გახეთქვის შიში არ გაქვს ? თუ გარედან ბენზინის სუნი რო შემოდის გგონია რომ შენს მანქანას გასდის ? თუ ბენზინის შლანგებს ამოწმებ ყოველ დღე ? |
რათქმაუნდა ბენზინის ან დიზელის ჩემ შემთხვევაში სუნზე თU დავეჭვდი გავაჩერებ მანქანას და ვნახავ მაგრამ ვიცი რომ ნაკლებად საშიშია ეგ გაზთან შედარებით. თან ბენზინს შეეტყობა საიდან უშვებს და გაზს როგორ შეატყობ? ანთებულ ასანთს მიიტან? მოკლედ დისკომფორტია ეგეც QUOTE | ზუსტად ამიტომ იქოქება მეოთხე თAობა ბენზინზე რომ ძრავი არ გამოშრეს. |
მერე სხვაობა რამხელაა? ანუ ეგ მარტო იქოქება ბენზინზე და რამდენიმე წუთში გაზე გადადის და მერე შეიძლება საათი და მეტი გაზზე იმუშაოს და მაგ დროს ნამუშევარი ცილინდრების არასაკმარის სმასკაზე ლაპარაკი. მგონი გაზის თემაში დაწერეს წვეთოვანაა საჭირო მაგისთვის მარა ამდენი ტყნაუსის დედაც მითუმეტეს შენით თუ არ გაარკვიე და არ ჩააყენე ხელოსანს ###ზე არ კიდია რო ჩაგიყენოს? ანუ მასა უმაგისოდ მოძრაობს
QUOTE | ჩემი ავტომობილი 100 კილომეტრზე მოიხმარს 24ლიტრ ბენზინზ. რაც სადღაც 50 ლარი გამოდის. იგივე მანძილზე მოიხმარს 20 ლარის გაზს. წელიწადში საშუალოდ გავდივარ 10-14 ათას კილომეტრს. ვიანგარიშოთ 10K კილომეტრზე. 10K კილომეტრის გასავლელად მჭირდება 5000 ლარის ბენზინი წელიწადში. ხოლო იგივე მანძილის გაზზე გასავლელათ მჭირდება 2000 ლარის გაზი. 5000-2000=3000 3000 ლარის ეკონომიას ვაკეთებ 1 წელიწადში და როგორ ფიქრობ არ მიღირს 3 დღეში ერთხელ მანქანიდან 3 წუთი გადმოსვლა ? თუ ღმეთმა დაიფაროს და სასწაული რო მოხდეს და გაზმა მართლა რამე დააზიანოს 3K ლარში ვერ გავაკეთებ ? აი ყველაზე კატასტროფა რომ მოხდეს და ძრავი დაისტუკოს 1500 ლარი დამიჯდეს მაქსიმუმ ძრავის გაკეთება და მაინც მიღირს მიუხედავად იმისა რომ გაზის გამო ჩემი მანქანის ძრავის დასტუკვის შანსი 1% იც არ არის. |
ხოდა აგე მოვედით ეხალ ყველაზე მთავარზე ანუ რაც ამ თემას სათაურად ქვია  ანუ "ჩააყენებდით თუ არა ძვირიან მანქანაში გაზს" მაგაშია ზუსტად საქმე რომ იაფიანი მანქანის ძრავის გაკეთება შეილება გიღირდეს კაცს იმათ რომ გააფუჭებინო გაზს ძრავი და მიღებული დანაზოგის ნაწილი თანხით შემდეგ გააკეთო ან თუნდაც სულ შეცვალო ძრავი მაგრამ როგორი გასაკეთებელი ან შესაცვლელია 15000-20000 $ ღირებულების მანქანის ძრავი? ან რაღათ ვარგა ქართველი ხელოსნების ხელში მასეთი ძრავგამოცვლილი მანქანა ვერასდროს ბოლომდე ჭკუაზე ვეღარ მოიყვან !!! და რაც მთავარია კიდე არ მისმის იმ ადამიანების ვისაც წინასწარ გადაწყვეტილი აქ რომ უნდა იყიდოს დიდი კუბატურის მქონე ძრავიანი მანქნა და ჩააყენს გაზი. მაგას არ ჯობია მაგის ნახევარი კუბატურის ბენზინის ან თუ ეკონომია გინდა მაგაზე დიზელი ძრავიანი მანქან იყიდო და თავიდან აირიდო ყველა ის დისკომფორტი და შარი რაც გაზის სისტემას ახლავს თან? თუ მანცდამაინდ უნდათ რომ მანქანაზე 5 და 6 K კუბატურები ეწეროთ დაილია ელიავაზე მაგსი სტიკერები იყიდონ დააკარან და იმარიაჯონ იმით This post has been edited by system32 on 26 Feb 2013, 20:06
|