#35390940 · 27 Feb 2013, 23:17 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
პეტრუჩი
| QUOTE | | შენი 530D დაახლოებით 20 ლარი გინდა ხო რომ 100KM გაიარო? |
კი დაახლოებით მასე თუ არ ვაგაზავე  | QUOTE | | ზოგისთვის გაზი ვისაც უყენია სედანზე 100Kმ გავლას 10 ლარი სჭირდება ამიტომ ურჩევნია ის |
რამხელა კუბატურიან ძრავზეა ლაპარაკი?
Razziel
| QUOTE | | მაგ კალონკაზეა მარტო ეგეთი რიგი. იმიტომ რომ საბურთალოს ტერიტორიაზე მხოლოდ ერთი გაზ გასამართი სადგურია. მართალი გითხრა მანდ შესვლა აზრადაც არ მომსვლია არასდროს |
ხოდა გაზაპრავკების პრობლემა რო დისკომფორტში ჩავწერე ტყუილად კი არ ჩამიწერია  მაგაშია საქმე რო ვინც ვაკე საბურთალოს რაინში ცხოვრობს ან რიგში უნდა იდგნენ ან სხვაგან ტენონ მანქნა რაც დამატებით დროს და კილომეტრების გავლა მოითხოვს  და სხვა უბნებშიც რო ეგ პრობლემა არ დგას ბოდიშით მაგრამ არ მჯერა  | QUOTE | | დიდი ხანია რაც ქართულ დიზელზე დადიხარ ? 6 თვე მაინცაა რაც ქართულ დიზელზე დადიხარ და ჯერ არ არაკრაკებულა ? |
7 თვეა დაახლოებით ხმა მანქანა რო ჩამოვიყვანე 1 თვეში შეეცვალა მაგრამ ეს ახალი ძრავი ისე არ რაკრაკებს როგორც თქენ ხართ მიჩვეული ძველ ხმაურიან დიზელის ძრავებს გამსაკუთრებით E60 ყველაზე ჩუმია მანც. მეგობარს მერსედესი ყავს E270 ტურბო დიზელი 2003 წლიანი იმისიც არ ხმაურობს და ჩემსაზე კიდევ უფრო ეკონომიურია რადგან ძრავია ნაკლები კუბატურის და არც მას არ ქონია ძრავთან და ტურბინასთან არანაირი პრობლემა 2 წელი ხდება უკვე. ხმურს რაც შეეხება ბენზინთან შედარებით მეტია მაგრამ გამორიცხულია რო ვინმე მაგით შეწუხეს მითუმეტეს სალონშI საერთოდ არ ისმის  ვისაც არ ჯერა შემიძლია ჩემი მანქანა ვანახო  | QUOTE | | ღმერთმა დაგიფაროს მარა რამე რო გაგიფუჭდეს მოგიწევს მისვლა თეგეტაში ნიტო სლავა ნიტო არტურა თუ რაღAც ეგეთი ქვია. რომელმაც რეალურად მართლა იცის თAვის საქმე მაგრამ ელემენტარული პრობლემის მოგვარებაც კი 500 ლარიდან იწყება... მოკლედ საქართველოში შესანახათ გაზიანი მანქანა უფრო ადვილია ვიდრე დიზელი. და რასაც დიზელი ეკონომიას მომცემს ის თუ კეთებაში დავხარჯე იმ დიზელის დედაც ვატირე. |
7 თვის განმავლობაში ხელოსანთან ერთხელ არ ვყოფილვარ და არც პრობლემა აქ რამე მანქანას. ნაწილები ვიცი რაც ღირს მაგრამ ეგეთI კატასტროფა ფასებიც არაა როგორც შენ წერ. ტურბინნაა მანდ ასე თუ ისე პრობლემატური და თუ პატრონი უვლის მანქანას არც ეგ ფუჭდება მოკლედ ჩემი ერთადერთი მიზანი ამ თემაში პოსტვის იყო ის რომ დამენახებინა გაზის გარდა გადაადგილების იაფი და ჩემი აზრით ბევრა უკეთესი და კომფორტული ალტერნატიული საშვალებებიც რომ არსებობს და დანარჩენი უკვე ყველამ თავის ამბავში თვითონ გადაწყვიტოს რა უფრო აწყობს და რა არა datobaxutashvili| QUOTE | | ეკონომიური და სწრაფი 530D ზე არ ვმჯდარვარ მარა 525D რო სწრაფია ეგ ვიცი E60 |
შენ ვერ წარმოიდგენ როგორ არასერიოზალდ ვუყუნებდი 8 თვის წინ დიზელის ძრავიან მანქანას. შემდეგ რაღაცცეები წავიკითხე ფორუმებზე თბილისშიც ცენტრიდან დაწყებული ვის აღარ გავუბურღე ტვინი BMW-ს დიზელის ძრავებზე და აღმოჩნადა რო ის მითი რომელიც შემორჩენილია დიზელის პრობლემებზე შედარებით ახალ (2002წ და ზევით) ძრავებში მინიმუმზეა დაყვანილი და ბოლო მოოდელები საერთოდ ჯობია ბენზინის ძრავებს ამტანობით და ეკონომით  1600 კილოგრამზე ცოტა მეტია შემი მანქანა 218 ცხენი ნებისმიერი ჩემი მანქანის კლასის სედანი დამიდგეს 3.0-მდე კუბატურის ბენზინის ძრავით ან კომფორტში შემეჯიბროს და თუნდაც ეკონომიურობაში Pininfarinaროდესაც ქახანა უშვებს მანქანას რომელსაც ქარხანაშივე ჩაყენებული გაზის აპარატურა უყენია იმას რათქმაინდა პრობლემა არ ექნება იმიტომ რომ კონსტრუქცია ძრავის ისეა მოწყობილი რომ გაზზეც იმუშაოს. აქ ლაპარაკია იმ მანქანებზე რომლების ძრავის კონსტრუქციაც ქარხნის მიერ გათვლილია მხოლოდ ბენზინზე სამუშაოდ და არც ისაა გათვალისწინებული ვიღაც ხაჩიკასთან რო მიიყვან და წინა დღის ნალოთავებ ნაპახმელიარი თვალის ზომით და ხელების კანკალით რო დაგიხვრიტავს ძრავის შემშვებ კოლექტორს და ნეტა მარტო ეგ იყოს კიდე მანდ პრობლემა This post has been edited by system32 on 27 Feb 2013, 23:53
|