პირიქით და ცოტა სხვანაირად

ფორესტერებში (პირველ თაობაში1996 - 2001) პროსტო ST
i და ST
i II მექანიკები არ არსებობს ქარხნულად, შეიძლება მერე იყოს გამექანიკებული ან პრასტოი S-TB გაესტიაებულ ვიდზე, ქარხნულად მექანიკა გამოდის მხოლოდ და მხოლოდ პროსტო S-TB და ST
i II
M ანუ Type-M რო ეძახიან რა (აი ძაან დეზლა ვიდზე როა, პრასტოი ესტიაი მახინჯი ჩანს მაგასთან)
ანუ უფრო გარკვევით რომ ვთქვათ:
უბრალოდ S-TB - შეიძლება იყოს ავტომატიც და მექანიკაც
S-TB
STi - აუცილებლად ავტომატიკა
S-TB
STi II - აუცილებლად ავტომატიკა
S-TB
STi II
M (ანუ Type-M) -აუცილებლად მექანიკა და ამ უკანასკნელს 250 ცხენი აქვს ზემოთ ჩამოთვლილებს 240 და კიდე კარობკა აქვს ცოტა მოკლე და საკმაოდ მაგრა დადის მინდა გითხრა
ოღონდ ეს ვრცელდება მარტო 1996 - 2001 მოდელებზე და აუცილებლად JDM პირველი სამი ჩამოთვლილი, მერე უკვე აურდაურიეს ყველაფერი...
ამერიკულებს ვაბშე 220 ცხენი აქვთ და ტაიპემი არ არსებობს ამერიკანსკი და როგორც ვიცი საერთოდ ესტიაი არ ყავთ, რომელ ტაიპემზეა საუბარი

ისე ერთხელ ვნახე პრასტოი S-TB ფორიკა TWIN TURBO ქონდა მიწერილი წინა კრილოებზე, ნუ უეჭველი ან ხალასტოიზე იყო მიწერილი, ან ვიღაცას ძაან უყვარდა თავის ფორესტერი და კაი დიდი ბიუჯეტი ჩადო და ან ტვინ ტურბო ლეგასის მატორი გადადო მთლიანად
This post has been edited by Rampage on 24 Feb 2013, 15:25