ზოგ მანქანას აქვს ორი დაჩიკი ზოგს არა
ერთი ლამბდა რომელიც კოლექტორზე აყენია
და მეორე კატალიზატორზე
გააჩნია მანქანის მარკას და მის წლოვანებას
ლამბდა დაჩიკი რომელიც კოლექტორზეა ზომავს გამონაბოლქვში CO და ჰაერის რაოდენობას და კიდევ პატარ პატარა რამეეებს
კატალიზატორის დაჩიკი ზომავს უკვე გასუფთავებულ CO და ჰაერს
ორივე გაზომილი დაჩიკიდან ინფოს აწვდის კომპიუტერს და იმის მიხედვით ხდება საწვავის და ჰაერის გარკვეული რაოდენობის მიწოდება ცილინდრებში ასაფეთქებლა
ეხლა რა ხდება
თუ სიტყვაზე ლამბდამ გაზომა სიტყვაზე რომ არის 10 და კატალიზატორის დაჩიკმა უნდა გაზომოს ნაკლები იმიტომ რომ გაფილტრული გამონაბოლქვმა გაირა
თუ კატალიზატორი ამოღებულია უკვე კატალიზატორის დაჩიკი ზომავს იგივეს რასაც ლამბდა და ანთებს ჩეკს
ამ დროს კომპიუტერს არასწორი ინფო ეძლევა და არეულ დარეულად აწვდის საწვავს და ჰაერსაც
არ არის გამორიცხული რომ საწვავის ხარჯმა მოიმატოს ან პირიქით დაიკლოს და მანქანას ზალა მოაკლდეს
ასე რომ თუ კატალიზატორის ბაჩოკზე დაჩიკი აყენია ან კატალიზატორი უნდა იდოს, ან რამე გურჯისტანულად ისეთი რამე უნდა გაკეთდეს რომ მოატყუო დაჩიკიც და კომპიუტერი
ბევრი რამის გაკეთება შეიზლება კიდევ ავღნიშნავ გააჩნია მარკას მანქანისა და წლოვანებას
ცოტა გლეხურად დავწერე
თუ ვინმემ უკეთესად იცის ან ჩაასწოროს ან რამე მიამატოს