რეალურად თუ შევხედავთ და ძრავის მოცულობით ვიმსჯელებთ ვაბშე არ არის ხრაპავიკი მანქანა გრანდი...
4.0 ქალაქში ნორმალური სიარულით წვავს 13.5-14 ლიტრ რეგულარს... რომელი ევროპული მანქანა ამხელა ძრავით წვავს მაგდენს? ძმაკაცს ყავდა 528 E39 და გრანდზე რო გადაჯდა, საწვავის პონტში დავისვენეო ტიპმა... გარდა მაგისა იმ E39 2-3 თვეში ერთხელ ხან რას უკეთებდა ხან რას... ეს გრანდი იყიდა 1 წლის წინ, დღემდე თითი არ დაუკარებია მანქანისთვის... აი საერთოდ არაფერი არ გაუკეთებია. რო იყიდა მაშინ კალოდკები შეცვალა და მეტი არაფერი... არადა დადის იცოცხლე... კვირაში 3-4 ჯერ მაინც კახეთში მიდის და იქ ტყე ღრეში დაბოდიალობს მაგ მანქანით.
4.7 წვავს ნორმალური სიარულით 17 ლიტრს დაახლოებით, ტრასაზე 12მდე უნდა.... რომელიმე ევროპული მანქანა მასეთი ძრავით ნაკლებს წვავს? რაღაც ეჭვი მეპარება...
5.7 ჰემი ძრავი, თავისი სისტემის წყალობით წვავს ქალაქში 14-15ლიტრს....
მაგის დედაც მოვდღან რაღაცა ჟანგიანი ტაშტი ოპელი წვავს 10 ლიტრს თავისი 1.8 და 2.0 მატორით და 2 ტონიანმა გრანდმა 4.0 + მატორით 14+ ლიტრი არ დაწვას? სადაა ლოგიკა?
ეს არის პროსტა ქართული სტერეოტიპი რო ამერიკული მანქანა ხრაპავიკია და ისაა და ესაა...
ტვინი რო მოდღნეს ეკონომიურობაზე სუყველამ აგერ გამოუშვა დოდჯმა საკაიფო მანქანა და ფასიც ძაან საკაიფო აქვს
http://www.dodge.com/en/2013/dart/ ტრასაზე დაახლოებით 5 ლიტრას წვავს და ქალაქში 7 მდე...
ვიდზეც კარგია, სედანია და ნავაროტებიც როგორც ყოველთვის ოხრად აქვს... 15 000$ დან იწყება ამ მანქანის ფასები... რავი მეტი უკეთესი რაღა უნდა ამ ხალხს?
ყველას უნდა რო მანქანა იყოს სწრაფი რაკეტა სავით, იყოს გამძლე და უძლებდეს ჩვენს გზებს მითუმეტეს, წვავდეს 3-4 ლიტრს, იყოს ტევად, იყოს ისეთი იყოს ესეთი... ეგრე არ არის რა... არ არსებობს ეგეთი მანქანა.