AveMeროცა ადამიანს უნდა სპორტული აუტომობილი, და აგრეთვე ყოველდღე ქალაქში უწევს სიარული
უმეტესობა აიღებს ///M6-ს იმიტომ რომ ეგ აუტომობილი გათვლილია ამ 2 კრიტერიუმზე,
ქალაქი და ტრეკი და ყველა BMW ///M-ი რაც კი გამოსულა აქვს ეგ 2 დანიშნულება ყველაზე მეტად მაგას ეყრდნობოდა.
მე პირადად რო ვიყო და უმეტესობა, რომელსაც უნდა სპორტლ აუტომობილში ჯდომა და არა ბიზნეს კლასის გემივით გრძელ აუტმობილში
და ჰქონდეს სპორტულობა და ქალაქში მისაღები კომფორტი სპორტილი აუტომობილისთვის ზედ გამოჭრილია BMW ///M-ი.
არ ვიძახი იმას რო BMW-ე რო მევასება იმიტომ ვიძახი, ნაღდად ეგრეა გტრ-ი არ არის ყოველდღიური სპორტკუპე ქალაქისთვის შექმნილი. ძალიან გრუბი და უკომფორტოა, 0-ი კომფორტია ქალაქისთივს.
თავიდანვე ეგრე იყო პროექტში და დღესაც იბრალებს Nissan-ი მაგრამ ეგრე არ არის, და უმრავლესობა 80% ფლობელმა GTR-ის ნათლად ამბობს რო
არ არის ეგა უტომობილი სპორტკუპე ყოველდღიური .
ako_chumburaგაბერთვის დღეს ყველა ბერავს მანქანას, ყველა აუტომობილი არ აქვს ბრენდს მნიშნველბოა გადასულია
მანქანის გაბერვაზე და დამჩატებაზე

იცი რა რაის ცუდი?

ვისაც უზარმაზარი ფული აქვს, და შეუძლია შეიძინოს ძვირიანი მანქანები მაგ: ახალი ///M3-ან ლუბოი მოდელი
ვერ გაუგებს იმის გემოს რაც იყო წინა მოდელები, არ განუცდია ეგ გრძნობა როგორ იყო წინა მოდელები უფრო ტემპერამენტულები.
კი ახლებიც მაგარია თავის პონტში მაგრამ, 90% ფულიანს არ გაეგება ნაღდად როგორ იყო წინა მოდელები და როგორი ეიფორია მოაქდა მანქანას , და არც აინტერესებს და არც
უპირებია შეგნება, დასაცინად აქვთ ძველია დენიკინის დროინდელი მანქანები და ყველა ერთ აზრზე დგას.
მაგრამ ახლებშიც არის ისეთი რამ რაც ძველებში არ არის

ვისაც უგრძვნია გაიგებს