GT_714რაც არ უნდა გადაწყდეს ფაქტია რომ 3ივე ეტაპი ერთი და იგივე კლასიფიკაციით უნდა ჩატარდეს სხვანაირად არ გამოვა და ამიტომ მგონი უკეთესი იქნება ისევ კუბატურით დაალაგო და თუ მაინც და მაინც კოეფიციენტები მოუხსენით ვიდეკ შმიტეკ-ს.
თუ ხალხის დაინტერესება გინდა და მეტი მონაწილე, ძალიან მარტივია
გააკეთე სასტარტო 80 ლარი და ასევე გააკეთე 40 ლარი
გადაანაწილე 80 ლარიდან 40 საპრიზო ფონდში (რომელსაც თითო შეჯიბრის შემდეგ გადასცემ გამარჯვებულს) დანარჩენი 40 საორგანიზაციო ხარჯებში. გამარჯვებულს ჩაეთვლება რაღაც გარკვეული ქულა რის მეშვეობითაც სამი ეტაპის განმავლობაში მოგროვილი ქულებით ექნება შანსი მოიგებს Galaxy S4-ს თუ რაც იქნება ღირებული პრიზი.
ასე უფრო მეტი დაინტერესება იქნება მონაწილესთვის ვისაც ექნება სურვილი რომ რაღაც გააკეთოს და ღირებული მოიგოს.
ვისაც არ აქვს იმის საშუალება რომ ხარჯოს ფულები და სასტარტოში 80 გადაიხადოს და არც იმის სურვილი ან შესაძლებლობა აქვს აქვს რომ S4-ისთვის იბრძოლოს, და ის 80 ლარი ზედმეტ ხარჯად მიაჩნია, რატომ უნდა დაიჩაგროს და თქვას უარი გამოსვლაზე?! (დარწმუნებული ვარ ბევრი იტყვის უარს მაგის გამო)
გამოვიდეს მოიგოს და უბრალოდ არ ექნება ქულა / ჩათვლა და არც ფულადი ჯილდო.
მგონი მარტივია და ყველასთვის ხელმისაწვდომი.
არამგონია რეალურად გამარჯვების პრეტენდენტმა ზადნი მისცეს და 80 ლარი არ გადაიხადოს როცა იცის რომ მოგების 80% მაინც აქვს შანსი და 80-ის ნაცვლად 300 ან მეტი ლარი აიღოს უკან + ბოლო ეტაპზე Galaxy S4
აქამდე სასტარტო ხარჯი მაღლა მაღლა იწევდა და საპრიზო ფონდი კი უკან უკან მოდიოდა. ხოდა გააკეთეთ ისე რომ ყველას ქონდეს საშუალება მიიღოს მონაწილეობა და ყველას ქონდეს მიზანი რისთვის იბრძოლოს.
შიშველ ენთუზიაზმზე დაყრდნობით წინ ვერ წავალთ.
თუ ტრეკზე დიდი ხარჯი გაქვს, გააკეთე შეჯიბრი ნატახტარში, იქირავე ტაიმერი და იქ ითვალე დრო. და დამიჯერე ის 7000 ლარი ხარჯი რომელიც ტრეკზე გაქვს ახლა რომ გადაანაწილო საპრიზო ფონდზე მეზობელი ქვეყნიდან უფრო მეტი მონაწილე მოვა ვიდრე ჩვენგან.
(და არავინ იტყვის დრო დაღმართში ან აღმართში იყო დათვლილიო)
სტოკი ცხენებით ვერანაირად ვერავის ვერ გადაანაწილებ, ზოგს ტურბო უყენია და ატმოსფერულ 2.8-ზე ნელა დადის ამიტო + 100 ცხენი უნდა მიათვალო ?

თუ დინოზე მიღებულ შედეგებს ვდიოთ რომელიც დინოს მერე ან იქნება რეალული ან არა, მოკლედ ასეა თუ ისე ცხენებით კლასიფიკაციამდე ნამეტანი შორს ვართ.
უბრალო მარტივ მაგალითს მოვიყვან, ჩემ 2.5-ს დავანასტროიკებ ისე რომ მექნება 4 სხვა და სხვა მონაცემი სურვილის და საჭიროების მიხედვით, 149whp, 220whp, 290whp, და 300+whp, გამოვალ ყველა კლასში შესაბამისი ძალით და მერე მდიეთ
იმედი მაქვს ზემოთ ხსენებულ ვარიანტს განიხილავთ და სწორ გადაწყვეტილებამდე მიხვალთ.
ბევრისგან მესმის: "რა აზრი აქვს ფურცლის და მედლის გულისთვის მანქანაზე ფულის ხარჯვას" და კიდევ სხვა ამდაგვარი გამონათქვამები.
ТОЙОТА - управляй мечтой. ВАЗ - не ссы, доедем
IF YOU CAN'T SMOKE THE TIRES FROM A 100 KMh ROLLING START YOUR ENGINE NEEDS MORE WORK
ты можешь ходить?