ძალიან ცდები ბაბუ

შენც და ყველა ვისაც გონია რომ ვანოსი და სხვები მხოლოდ ეკონომიაზე მუშაობენ. სისტემურად განსხვავდებიან და ნასტროიკაც შესაბამისი აქვთ(ვიტეკივით არ ფეთქდება ყველა ერთ აბაროტზე) თორე ყველა ერთსა და იმავეს ემსახურება. valve lift. + ვარიაციები ბევრია მაგ სისტემებში.
მაგ ვიკიპედიის ლინკზე სხვა რამეც წერია ქვემოთ
VVTL-i
The lift system is similar in principle to Honda VTEC operation.
გადაიღეს ჰონდისგან, მაგრამ რაღაცეები იყლეპროჭავეს რა დამატებით

ასე რომ ან ყველას უნდა ქონდეს კოეფიციენტი ან არცერთს
ვისაც გონია რომ 2 ვანოსს რამე სხვა ევალება და 2 ვალიან ვიტეკს სხვა, მოვიდეს და საპირისპიროს დავუმტკიცებ.
სიტყვაზე დვაიპიატი(ვანოსიანი) რომ 1.3ზე გავამრავლოთ ისეთ ამბავში ხვდება რო არ ვურჩევდი. რო არ გავამრავლოთ ქვემოთაც ისეთ ამბავში ხვდება რო კარგი არაფერი ელოდება

. მაგრამ თუ იწვალებს და სტოკი მანქანით არ გამოვა შეიძლება თავისზე უკეთეს აჯობოს. დრაგის მუღამიც ესაა. ასე რომ ერთს კოეფიციენტი მისცე და მეორეს არა ეგრე სადაა

. მე იმას არ ვიძახი რომ კონკრეტულ მანქანაზე თუ ბრენდზეა მორგებული. მაგრამ ფაქტია მეორე უსამართლოდ იჩაგრება, უცოდინრობის ან მიკერძოების გამო.
ყველა მანქანა ერთი და იგივე სტილის კიდე ვერ იქნება..
This post has been edited by Piani Master on 4 May 2013, 02:50