ბმჭ ს ინჟინრები, დიზაინერები, ბრენდ მენეჯერები და ასე შემდეგ
სპირიტიზმით არიან დაკავებულები..
კერძოდ, იაგურის მკვდარი დიზაინერ-ინჟინრების სულებს
იძახებენ სერ ვილიამ ლაიონსიდან დაწყებული.. მათ ეკითხებიან ჭკუას,
თორემ ხუხაშვილისთვისაც კი, რომ მოეხმოთ ცოცხლებიდან, ისიც კი ნამდვილად არ ურჩევდა ამის დაპროექტება გამოშვებას..
ცხვირი ამერიკულ პიკაპს მიუგავს, დოჯ რამ ნიტო შევი სილვერადო
2011 წლების.. გასაგებია რომ აგრესიული აკულას ცხვირი აქვს, მაგრამ
დღევანდელ ვითარებაში მაგრად ძოვს.. მიცუბიში სიგმაზე იყო ყველაზე
ეფექტური ეგ ცხვირი და მაგის იქეთ ზარალია უკვე..
BMჭ ს რაც შეეხება.. ე60მდე გადიოდა ევოლუციას და მის შემდეგ გადის
დეგრადაციას დიზაინის მხრივ..
არ ვიცი, ეხლა როგორი ტენდენციაა ზოგადად მსოფლიო ბაზარზე, მაგრამ
ბმჭ ყოველთვის სპორტთან და სისწრაფესთან ასოცირდებოდა.. ნუ ეს პოპულარული იმიჯი
რასაც დღემდე ინარჩუნებს, მაგით მოიპოვა..
ჰოდა უმჯობესი იქნებოდა რომ ნორდშლიფეს დროების თავში მოქცეოდა კიდევ ერთხელ მაინც.
კერძოდ, BMჭ ს შემოქმედების ჯგუფმა სოიჩირო ჰონდას და აერტონ სენას სულები გამოიძახონ
და NSX ის BMჭ ვერსია შესთავაზონ მომხმარებელს

ცენტრალურ V8 მოტორიანი, მჩატე მანქანა,
კარგი გეომეტრიით და მერე ნახეთ უკმაყოფილო თუ დარჩება ვინმე, ფორუმ გე ზე
This post has been edited by Zia_kurosawa on 27 May 2013, 16:46