მოკლედ.
აღმართზე რომ ადიხართ და რუჩნოს ამოწევთ აკეთებთ შემდეგ რამეს.
1. ცეპლენიას ცოტათი ნელნელა უშვებ ფეხს
2. როგორც კი განსხვავებლ ხმას მოგცემს (ღმუილის მსგავსს

) გაზს შეაპარებ 2-3 მდე აიყვან ტახომეტრზე.
3. აუშვებ ისევ ძალიან ნელა ცეპლენიას, მანქანა დაიწყებს ძიგძიგს.
4. დაუშვებ რუჩნოის, ფეხები პედლებზე ისევ იმ მდგომარეობაში , გაყინული, ცოტა გაზს მიაწვები თუ რამე და რომ გადახვალ აუშვებ ისევ.
მე ასე ვისწავლე პრაქტიკაზე და პრობლემა არ მქონია საერთოდ.
არც ვარჯიშზე და არც გამოცდაზე საერთოდ.
მანამდე საკუთარ მანქანაზე თუ ივარჯიშებთ სადმე კაია.
დიდი აღმართი შეიძლება არ იყოს, მაგრამ რაც იქნება არაა ცუდი.
მთავარია ცეპლენიის შეპარება ისწავლოთ.
საქართველო...
Juventus... Valencia... Torpedo...
ყველაფერი მარტივი გენიალურია...