კარგით რა რა ვიტსი

((( ბარგი რომ გქონდეს იმენა ვერაფერს ჩადებ ბაგაჟნიკში

3 ფიტი მყავდა ოღონდ 1.5 იანები , ძალიან მასიამოვნა სამივემ, ზეთის ცვლის მეტი არაფერი არ დაჭირვებიათ , ისიც ძრავში მხოლოდ

) ჩემს დეიდაშვილს ყავდა 1.3იანი ფიტი ,ნუ რა თქმა უნდა 1.5სგან განსხვავდება მაგრამ ჩემი აზრით ეკონომია თუა ეკონომია უნდა იყოს რა

)) მაინც მინიმუმ 1 ლიტრით მეტს წვავს 1.5 , ახლა მყავს კოლტი 1.3 იანი აქამდე ცუდად ვიყავი კოლტის მიმართ განწყობილი

ახლა კი კმაყოფილი ვარ !!! ფიტთან შედარებით მანევრი აქვს ძალიან მაგარი და ლიჩნად მე უფრო სიამოვნებას ვიღებ ქალაქის პირობებში კოლტით სიარულისაც, ეს ჩემი სუბიექტური მოსაზრება და არავინ გაეკვეხოს ჩემს აზრში საკუთარი კრიტიკით პლს

)))
მოკლედ დაიკიდეს ვიტზი და მარჩი, ბაგაჟნიკი მაინც უნდა ქონდეს მანქანას ნორმალური , კოლტი ან ფიტი ჩაასხით ერთხელ კარობკაში ზეთი და ეგაა რა

))) მინუსებზე თუ წავედით ეგრე ვიტზს უკანა ამორები აქვს ძალიან სუსტი, პახოდუ ვიტზი აშკარად ბევრს წვავს, ჩემი კოლტი 10 ლარად 100 კმს მატარებს ტრასა + ქალაქი, საშუალო სიჩქარით

)) ვიტზი და მარჩი არცერთი არ წვავს 8 ლიტრზე ნაკლებს ქალაქის პირობებში

))
პ.ს კოლტის ბაგაჟნიკიც არ არის კამაზის კუზაოსავით უბრალოდ შედარებით მეტი ადგილია , პლიუს ამას სიდენიები ისეთ დონეზე სწორდება დაჟე იცხოვრებ მანქანაში, სექსიც კომფორტულია