ნუ ტიპიური ფორუმული მიდგომაა რა, ოპელი მანქანა არაა თურმე, სამაგიეროდ სპიჩკის კოლოფი ვიტზია მანქანა
ფული რომ ჰქონდეს საკმარისი ადამიანს არც აქ შემოვიდოდა რჩევის საკითხავად ალბათ. 3600$-ად უნდა კაცს მანქანის ყიდვა და თურმე მაგ ფასში სპიჩკის კოლოფი ვიტზი და ფიტი უკეთესია, ვიდრე ასტრა G. ერთადერთი სედანი სივიკი კი ბატონო და შეიძლება მაგათ შორის არჩევანზე იფიქროს, მაგრამ ვიტზი, ფიტი, მარჩი, კორსა და ა.შ. საოჯახო მანქანა არაა.
პრაქტიკული გადასახედიდან უნდა ურჩიოთ მანქანა ადამიანს რომელსაც ოჯახი ყავს და რაიონშიც მოუწევს წასვლა და არა სამარიაჟოდ (+ ფიტით და ვიტზით მარიაჟობა არ გაიშვას არსად

)
chxareli_toმოდი მე ისევ მარტო წამოძახილებით არ გირჩევ, ისევ ფაქტებს მოგიყვან და შენით გააკეთე დასკვნა რა ჯობია და რას.
ასტრა G, ჩვეულებრივი 4 კარიანი:
სიგრძე - 4250 მმ
სიგანე - 1709 მმ
სიმაღლე - 1425 მმ
ბაგაჟნიკის მოცულობა - 460 ლიტრი
ასტრა G, უნივერსალი (რომელიც ასევე მოგივა მაგ ფასში):
სიგრძე - 4288 მმ
სიგანე - 1710 მმ
სიმაღლე - 1510 მმ
ბაგაჟნიკის მოცულობა - 480 ლიტრი. უკანა სკამებს თუ გადაწევ - 1500 ლიტრი
სივიკი VII, სედანი, 4 კარიანი:
სიგრძე - 4458 მმ
სიგანე - 1715 მმ
სიმაღლე - 1440 მმ
ბაგაჟნიკის მოცულობა - 450 ლიტრი
ტოიოტა ვიტზი, 4 კარიანი:
სიგრძე - 3610 მმ
სიგანე - 1660 მმ
სიმაღლე - 1500 მმ
ბაგაჟნიკის მოცულობა - ? ლიტრი
ჰონდა ფიტი, 4 კარიანი:
სიგრძე - 3830 მმ
სიგანე - 1675 მმ
სიმაღლე - 1525 მმ
ბაგაჟნიკის მოცულობა - ? ლიტრი
ფიტის და ვიტზის საბარგულის მოცულობა ვერ ვნახე კატალოგში მაგ წლებისთვის. თუმცა ვიზუალურად შეგიძლია შეადარო ვის რამხელა ტაკო აქვს ბარგისთვის.
ნუ დანარჩენი სურათებს შენითაც ნახავ და შეადრებ. ჩემი აზრით ფიტი და ვიტზი არაა საოჯახო მანქანები, სადაც ხალხსაც ჩასვამ + ბარგს ჩაალაგებ რაიონში სასიარულოდ.
დანარჩენი შენით გადაწყვიტე. მე საკმარისი გირჩიე. მანქანებზე ზოგად "ფორუმულ შეხედულებას" კი მეც ვერ შევცვლი, მანქანა არ გამოსულა ისეთი, ფორუმს რომ არ დაე***ვას მისთვის, ფერარის და ა.შ. ტოპ მოდელების ჩათვლით და ძველი მანქანები გადაიტანენ როგორმე
karlo-fan6000 ლარი უწერია კაცს, $ არა

3600$ ანუ.
Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting.