ანუ შენ ამბობ რომ ავტომატიკა იმითი ჯობია, თვითონ რომ განსაზღვროს თუ სად, რომელი სიჩქარეთი გაიაროს ???
და შენ თვითონ რომ გადაწყვიტო, თუ სად რომელი გადაცემით გახვიდე, არა ???
უფრო მეგონა ბლოკირების ხარისხზე და მათ განსხვავებაზე მეტყოდი რამეს ავტომატიკასა და მექანიკას შორის

ისე, რადგან ფორესტერზე დაისვა კითხვა, გეტყვი: მექანიკა ფორესტერს მუდმივი 50/50-ზე აქვს გდანაწილება ხიდებს შორის. ავტომატიკას კი ხშირ შემთხვევაში 90/10-ზე. რაც, საჭიროების შემთხვევაში გადააქვს თორქი, საჭირო ბორბალზე, მაგრამ ავტომატიკის დაგვიანებული რეაქციის გამო, ისედაც აგვიანებს

კარგია თუ ავტომატიკა ფორესტერი აღჭურვილია VDC + VTD კარობკით. უფრო კარგი რეაქცია აქვს თორქის გადანაწილებასთან დაკავშირებით, მაგრამ ძალიან იშვიათია. ამის საპირისპიროდ, სუბარუებში არის ეგრეთწოდებული DCCD სისტემა, რომელიც მექანიკურ ბლოკირებაზეა აგებული და უკეთესი სისტემაა, ვიდრე ავტომატიკის LSD. მაგრამ ეს უკვე ფორესტერებში საერთოდ არ გვხვდება

რომელი ჯობია შენის აზრით ეხლა:
1. მექანიკა VS ავტომტიკა
2. მექანიკა VS ავტომატიკა VTD + VDC
თუ
3. მექანიკა DCCD VS ავტომატიკა VTD + VDC