mazurskiiრამე მეტყობა რომ გედავები ?

ზოგადად რაც სიმართლეა იმას ვწერ. გადახედე შენ თვითონ აჩქარების დროებს და ნაღდათ არ იდავებ მერე მაგ თემაზე. სტოკზეა აქ საუბარი და ხოდიდან. ვსაუბრობ ქარხნულებზე, ერთი დეტალიც კი არ უნდა იყოს მანქანაზე შეცვლილი, ფილტრს დააყენებ თუ ვიხლოპს შეცვლი მნიშნელობა არ ააქვს ეგ უკვე სტოკი აღარაა. ლეგასის ნახევარი წონა მარტო მაგ E500 ის სიდენიებია თავის მატორჩიკებით. თითო სიდენია თავის ყველაფრით იცი რა წონა იმედია კიდევ არ შემედავები წონაზე

60 კილოზე მეტია თავის სალასკებიანად და ყველაფრიანად. ზუსტად მაგის ხარჯზე გადის თავიდან წინ რმ ძალიან მძიმეა ზოგადად ყველა მერსედესი. მეორეც საქართველოში მაგარი E500 ები დადიან ? 6 ად რო ჩამოიყვან E500 იმის მაგრობა არ გაიშვას. 99 პროცენტი ნაჭყუმპალავებია, 99 პროცენტი ამერიკიდან მოდის და პრაბეგი 300 ზე მეტი აქვს და შენ მაგას ეძახი E500 ? ჩვენ გვინდოდა ჩემი ძაან ახლობელი იყო ოჯახისთვის ვყიდულობდით 12 ის გადამხდელები ვიყავი განუბაჟებლში და ერთი ვერ ვნახე ნორმალური, იმენა E500 ზე არ იყო საუბარი ზოგადად მერსედესი გვინდოდა სულ რო არ იცოდე მანქანა და ვინ კოდი რა არის, ისე მიხვდები ერთი შტეკერი მოაძრე სლაონში და ნახავ დედის გლანდები აქვს მანქანებს #####ული ყველა ნაცურავებია. 3 ცალი იდგა ნორმალური მაგ მხრივ და ამ 3 იდან ორს 400 ათასი ქონდა პრაბეგი. რათ უნდა დავა ან რა არის სადავო ? შედი ნახე დროები და შენ თვითონ შეადარე, მე ნაღდათ არ მაქვს სადაო არაფერი.
დღეს მეც დაუდექი კაბრიოლეტ M3 და გავასწარი მერე ? ნიშნავს ეგ იმას რო დედას #####ნავ ნებისმიერ M3 - ს ? მაგარი M3 იყო ის რასაც მე დაუდექი ? ტიპს 8 დუაჯდა შედი ამერიკულ სადილერო საიტებზე 15 ზე ნაკლებად ვერ ნახავ ნორმალურ მანქანას. ნორმალურს კარგზე არ მაქვს საუაბარი.
შენი სტოკია ? მგონი არა ხო ? ჩამოდი რუსთავში და მე გაგატესტინებ კარგ E500 თან, ერთ ბიძა კაცს ყავს კაი ტიპია ვნახავ ამ დღეებში, თუ კიდევ ყავს გაუტესტე 3 წლის წინაა მანქანა ჩამოყვანილი, გატსტე და ნახავ შენ თვითონ განსხვავებას კარგ E500 და ცუდ E500 შორის. მანამდე კიდე მე გავიჩითები თბილისში და მე გაგიტესტავ ჩემით.
Piani Master1.4 ით გავტესტოთ დავჭამოთ ერთმანეთი
This post has been edited by sormer500 on 17 Oct 2013, 23:28