ხო ეგეც მართალია მაგრამ რომ ვუყურებ ფაქტია რომ არასოდეს გავუწვალებივარ და პირიქით ისეთ მომენტებში უმუშავია რომ როგორც ამბობენ წესით პრობლემები უნდა ჰქონოდა..
რომ დამიყენეს შლანგები კოლექტორამდე ინჟექტორიდან იყო 27 სანტიმეტრი..
ავდექი და 42 იანები ვთხარე, 1 ცალი იკეცებოდა და ნერვებს მიშლიდა მეთქი იყოს თავისუფლად რაა..
ჯერ 2 ცალი დავაყენე 42 სანტიმეტრიანი...მერე მითხრეს ყველა თანაბარი უნდა იყოს ისე არ იმუშავებსო და ყველა დავაგრძელე.. არადა ისეც ჩვეულებრივ მუშაობდა..მერე კიდევ მითხრეს მაგსიგრძეებიც არ შეიძლება არ იმუშავებსო მაგრამ მაინც კიდევ მუშაობს

))
ნუ დასკვნა ესეიგი კარგი აპარატურაა

))
ხო მართლა მგონი ეკო გამოკეთდა, თუ ჩემმა მანქანამ დაუკლო წვას ვარიატორის მერე არ ვიცი

)
ვარიატორის მერე ცოტა გაზის მიწოდება დავუკელით თორემ 4,6 იეს მატორივით როხროხებდა და გიჟივით გარბოდა

))
მაინც ჩემპიონად ნუცუბიძის კალონკა რჩება იმის გათვალისწინებით რომ არასოდეს გაუბანძებიათ,,..
ეს გამა გაზი იცის ვინმემ როგორია? მაინცდამაინც ვიდზე არ მევასება და ერთი ორჯერ ჩავასხი და არც მომხვდა თვალში რომ არიქა სასწაული ქნა..