
TOKYO, Japan, November 30, 2011
Honda Motor Co., Ltd-მ დაანონსა თავისი რევოლუციური გეგმა, ახალი თაობის ტექნოლოგია სახელით: “Earth Dreams Technology”
“Earth Dreams Technology” ეს არის ახალი თაობის ტექნოლოგიური მიღწევების ერთობლიობა. განსაკუთთრებით გამოირჩევა გაუმჯობესება ძრავის სიმძლავრეში და საწვავის ეკონომიურობში.
განახლებული ძრავებისა და ტრანსმისიების გარდა, ამ გეგმაში შესულია ელექტრომობილების განვითარების პროექტებიც. ჰონდა ამ ამოცანას შეასრულებს ეტაპობრივად, 3 წლის განმავლობაში. ამის თქმის საფუძველს იძლევა ის რომ, ჰონდამ უკვე დაამუშავა ყველა ის ძრავი რომელსაც წარმოებაში ჩაუშვებს სულ მალე. სურათებს ქვემოთ შემოგთავაზებთ.
ჰონდა გეგმავს რომ გახდეს საუკეთესო ინდუსტრიაში, როგორც საწვავის ეკონომიურობით ასევე ძრავის სიმძლავრით ყველანაირ კატეგორიაში.
ამ გათვლების გათვალისწინებით, ყველაზე უმნიშვნელოვანესი იქნება CO2-ის გამოყოფა ბუნებაში, რომელიც 2020 წლისთვის 30%-ით შემცირებული იქნება (2000 წელთან შედარებით) ყველა იმ მანქანაში, რომელსაც ჰონდა ყიდის მთელი მსოფლიოს მაშტაბით.
“Earth Dreams Technology” - ემსახურება ორ მიზანს, დაიცვას გარემო და გააუმჯობესოს სიამოვნების მიღება მანქანის მართვისას.
■“Earth Dreams Technology”-ის მთავარი საფეხურებია:
1. ბენზინის ძრავებზე უნდა მოხდეს საწვავის ეკონომიის გაუმჯობესება და მაქსიმალური სიმძლავრის ამოღება
2. დიზელის ძრავი უნდა გახდეს მსოფლიოში უმსუბუქესი, უნდა ჰქონდეს მაქსიმალური აქსელერაცია და საწვავის ეკონომია.
3. "ვარიატორი" ტრანსმისია (CVT) უნდა გახდეს უმაღლესი ხარისხის და სასიამოვნო მართვისას, ხელი შეუწყოს ეკონომიურობის გაუმჯობესებას.
4. ორ-ძრავიანი (ჰიბრიდული) სისტემით აღჭურვილი მანქანები უნდა გახდნენ საუკეთესონი ეკონომიურობის თვალსაწრისით თავიანთ კლასში.
5. დიდი ეკონომიურობის მქონე, SH-AWD-ით აღჭურვილი ჰიბრიდული მანქანა, რომელიც უზრუნველყოფს საუკეთესო მართვას.
6. კომპაქტური და უეკონომიურესი ძრავები ელექტრომობილებისათვის.
■ ტექნოლოგიების შეჯამება
1. ბენზინის ძრავები უნდა გახდეს უმძლავრესი და უეკონომიურესი.
2. კიდევ უფრო გაუმჯობესდება ჰონდას VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control System) სისტემა
3. ძრავების გაძლირება და ეკონომიურობის გაუმჯობესება მოხდება შემდეგ ძრავებში: 660 cc, 1.3L, 1.5L, 1.8L, 2.0L, 2.4L, 3.5L
Honda Announces Revolutionary Next-generationამათი წონები და გადაცემათა კოლოფის სახეობები დადე ჯობია ,,,,

ხო ეხლა ვნახე ამ თემაშიც შენ იყავი ალბათ ,,,, და რაც დავწერე მართალიც გამოდგა აკორდი მძიმეა
შესაბამისად ტექნოლოიურად მეტი ფუნქციის მატარებელი და იმიტომ წვავს მაგაზე მეტს ..
This post has been edited by >gorski*JDM*lover> on 18 Feb 2014, 00:31