Nigoziსწორს ამბობენ მარა ჩისტა სიტყვების თამაშია.
სტოკი მანქანა სხვა თემაა.. მე სტოკს არ ვიძახი ქარხნული ნაწილებით როა ეგრე ვერავის გაერკიდები სტოკი არააო საბურავებსაც რო ცვლი ქარხნულად სტოკ აღარაა მარა ნუ მე პირადად მანქანას სტოკს ვეძახი როცა უყენია სპორტული ჰაერის ფილტრი და უკანა ბაჩოკი ხმის პონტში. იქ კოლექტორი რო აქვს გაკეთებული, მტლიანი განიერი ვიხლოპი, და რაღაცა მაიმუნობები რაღა სტოკია? იმაზე აღარაფერს ვამბობ ტურბინიანებს რო ბუსტავენ = ))
ძრავით თუ ვიმსჯელეთ 80% სტოკ ნაწილებით დადის (არა კოვანნი) და ყველა სტოკი ყოფილა
classical+1 მართალი ხარ, სიცივეში მანქანა განსხვავებულად დადის. ტურბინიანებზე უფრო დიდი ეფექტრია.
Piani Masterაუ ბაზარი არაა მოშნად წვავენ ეს დედამოდღნული ვითომ მალალიტრაშკები ტო

( რამდენს უწვავს შენ დას? ჩემ დას 8-10 ლიტრის შუალედში უწვავს. მე კარობკას ვაბრალებ სირულად უცვლის სიჩქარეეებს მეც რო ვჯდები ხოლმე რულზე იმდენი ხანი აქვს პირველში და მეორეში მექანიკა რო იყოს 4ში მექნებოდა ჩაგდებული უკვე. არ მომწონს ეს კარობკა.. მარა ტრასაზე კარგად დაწვა 18 ლიტრით ჩამოვედი ფოთი-თბილისი. თან სწრაფად ვიარე, ვაგაზავე რასაც ქვია..