ბ
ოლო პერიოდში,სხვადასხვა კომპანიები თუ ხელოსნები ავრცელებენ ინფორმაციას, რომ მ ე ხ უ თ ე თაობის გაზის აპარატურა არის ის, რომელიც კლაპნების შეზეთვას აკეთებს. ამ განცხადებასთან დაკავშირებით, კომპანია ,,ლოვატო ჯორჯია''-ს ადმინისტრაცია იღებს პ ა ს უ ხ ის მ გ ე ბ ლ ო ბ ა ს თავის განცხადებაზე და ამტკიცებს, რომ ავტო გაზის მ ე ხ უ თ ე თაობის აპარატურა არ არის ის, რომელიც კლაპნების შეზეთვას აკეთებს. რაც შეეხება კლაპნების შეზეთვის სისტემას: შეზეთვის სისტემა, რომელსაც სხვადასხვა ხელოსნები თუ სერვისცენტრები თავაზობენ თავიანთ კლიენტებს, არის დამოუკიდებელი ტექნიკური მოწყობილობა და არანაირ კვეთაში არ არის გაზის აპარატურასთან. თუ შეზეთვის სისტემას დავამონტაჟებთ ისეთ ავტომობილზე, რომელზედაც არ არის დამონტაჟებული გაზის აპარატურა, მიუხედავად ამისა მაინც ძალიან კარგი იქნება ავტომობილისთვის. უბრალოდ ამ შეზეთვის სისტემების მწარმოებლები (ერთერთია JLM valve saver kit) რეკომენდაციას აძლევენ ავტო მანქანების მფლობელებს რომ გაზის დამონტაჟების შემთხვევაში დამატებით გამოიყენონ შეზეთვის სისტემა. გამომდინარე აქედან, შეზეთვის სისტემა შეგიძლიათ დაამონტაჟოთ ავტომობილზე მე-3 , მე-4 , მე-5 თაობის აპარატურის არსებობის შემთხვევაში და რაღათქმაუნდა იმ შემთხვევაშიდაც, როდესაც ავტომობილზე გაზის აპარატურა საერთოდ არ არის დამონტაჯებული. შეზეთვის სისტემა არის ავტომობილის ძრავის მოვლის ერთერთი საშუალება, რომლის დამონტაჟებაც თქვენ შეგიძლიათ ლოვატო ჯორჯიას სერვის ცენტრებში და იგი არ ნიშნავს მეხუთე თაობას. იხილეთ შესაბამისი ვიდეო შეზეთვის სისტემებთან დაკავშირებით ქვემოთ ↓
რა არის მეხუთე თაობა...
მ
ოგეხსენებათ, რომ ტექნოლოგიები დღითიდღე ვითარდება მთელს მსოფლიოში. კომპანია ლოვატოც ფეხს უწყობს თანამედროვე ტენდენციებს და თავის მომხმარებლებს მუდმივად სთავაზობს სიახლეებს. 2011 წლის ბოლოს, კომპანიის ინჟინრებმა გააუმჯობესეს პროდუქციის ტექნიკური მახასიათებლები და შექმნეს ევრო 5 (მეხუთე თაობის) აპარატურა. ევრო 5 (მეხუთე თაობის) აპარატურები გამოირჩევა მრავალფუნქციონალურობით:
ავტომობილზე სისტემის დამონტაჟების დროს გაზის სისტემის კომპიუტერი უკავშრდება ძრავის კომპიუტერს და მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ახორციელებს ძრავის მუშაობას გაზზე იმავე სიზუსტით, როგორც მუშაობდა ძრავი ბენზინზე. ამიტომ გაზზე მუშაობის დროს ყველა პარამეტრი დაცულია და მანქანა აღარ ანთებს „check Engine” სიგნალის ნათურას; რაც იმას ნიშნავს რომ შედეგი მიღებულია მაქსიმალური სიზუსტით;
მეხუთე თაობის აპარატურის შემთხვევაში გაზის ინჟექტორების გახსნა / დახურვის ციკლი არის 12 მილი სეკუნდზე ნაკლები. ეს საშუალებას გვაძლევს ძრავის მაღალი ბრუნთა რიცხვის დროს სიმფაზურ რეჟიმში მიეწოდოს გაზი ცილინდრებს. ამიტომ, წინა თაობებისაგან განსხვავებით, მეხუთე თაობის აპარატურა აღარ საჭიროებს გაზიდან ბენზინზე გადართვას სიმძლავრის მომატების მიზნით;
მეხუთე თაობის გაზის რედუქტორს შეუძლია ნებისმიერი სიმძლავრის ძრავის გაზით მომარაგება, კერძოდ ისეთი ავტომობილებისათვის, როგორიცაა: Mercedes G55, Mercedes S 500, BMW X5 4.8 is, HUMMER H2 6.0L, Lincoln Navigator, Cadillac Escalade და სხვა..., საკმარისია ლოვატოს მხოლოდ ერთი რედუქტორი, ნაცვლად სხვა ფირმის ორი რედუქტორისა;
სპორტული და OFF Road-ისთვის განკუთვნილი მანქანაბისთვის, მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურას აქვს ფუნქცია, კომბინირებულ რეჟიმში მიაწოდოს ძრავს ბენზინი და გაზი ერთდროულად, რაც ძრავის სიმძლავრეს 100% -ზე მეტს ხდის;
წინა თაობებთან შედარებით, მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურა მოიხმარს 10-15%-ით ნაკლებ გაზს;
როდესაც რედუქტორის ტემპერატურა აღემატებს 60 c გრადუსს, მანქანა იქოქება პირდაპირ გაზზე, რაც დამატებით ამცირებს ბენზინის ხარჯს;
მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურას აქვს ელექტრო ფილტრი, რომელიც დაზიანების შემთხვევაში მძღოლს აძლევს ხმოვან სიგნალს სალონში, რაც თავიდან აგვაცილებს ვარგისი ფილტრის შეცვლას;
ბენზინის გათავების, ინჟექტორების დაბინძურების (გაჭედვის) და/ან ბენზონასოსის მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში, ლოვატოს მეხუთე თაობის აპარატურა გაძლევთ საშუალებას ავარიულ რეჟიმში მანქანა დაქოქოთ პირდაპირ გაზზე და თავიდან აიცილოთ მოულოდნელი უსიამოვნებები;
მეხუთე თაობის ლოვატოს ინჟექტორები მუშაობის დროს არ გამოსცემს შემაწუხებელ ხმას და სხვა ფირმებისგან განსხვავებით გამოირჩევა ხანგრძლივი სიცოცხლისუნარიანობით, კერძოდ მუშაობის ხანგრძლივობაა 200,000 კმ;
მეხუთე თაობის ლოვატოს აპარატურას აქვს დამატებით ტემპერატურის სენსორი, რომელიც გარემო ტემპერატურის ცვალებადობასთან ერთად უზრუნველყობს სისტემის სწორად მუშაობას და აღარ არის საჭირო სეზონური რეგულირება;
თუ გაზზე მუშაობის დროს სისტემის რომელიმე კომპონენტი გამოვა მწყობრიდან და/ან ვერ მუშაობს სათანადოდ, მაშინ სისტემა ავტომატურად გადადის ბენზინზე და სალონში გვაძლევს ავარიულ სიგნალს. შემდგომ კი, ჩვენს ნებისმიერ სერვის ცენტრში, შესაძლებელია გაზის აპარატურის კომპიუტერული დიაგნოსტიკა და დაზიანებული კომპონენტის ზუსტად დადგენა.
======================================
მაინც ჩემი ღლე კიტრიაო ? ?
http://lovatogeorgia.ge/generation.html მაინც თავისას ატრაკებენ და რა ვუყოთ ახლა ამათ ?
1=პუნქტი ნიშნავს რომ მაგათ აპარატურას აქვს ობედეს მანქანის კომპთან მიერთების ფუნქცია.
2- ხუივო ზნაეტ რა სიმფაზიური რეჟიმი, სხვა აპარატურის ინჟექტორი რა სულ ღიაა ან ზანტია ? /
3- რედუქტორის სიმძლავრეს შეეხება მეტი არაფერს.. სად მეხუთე თაობა და სად ჩემი ღლე.. რა რასაც 6.0 მატორზე დააყენებენ იგივე რედუქტორს 1,4 ასტრაზე დამიყენებენ ბებიამაგათის ტრაკმა..
4- სუფთა ყ.ლ.ე.ობის გამოვლინება.. ყველაზე მეტი სიმძლავრე აქვს ბენზინს ხომ გაზთან შედარებით, ყველაზე მეტი სიმძლავრე მიიღწევა ბენზინის და ჰაერის სწორი ნაზავის პირობებში, ანუ გაზი რა პროპორციითაც უნდა მოუმატო იმ პროპორციით დაახლოებით ბენზინი უნდა მოაკლო რომ არ მიიღო ღარიბი ან პირიქით ზედმეტი ნაზავი, ორივეს შემთხვევაში დ.ა.ყ.ლ.ევდება ძრავი, და რახან გაზი უფრო ნაკლები სიმძლავრისაა ბენზინზე, ნებისმიერი მისი წილით ჩანაცვლება ოპტიმალურ ნაზავში ბენზინის ხარჯზე , ვერ გამოიმუშავებს იმ სიმძლავრეს ვიდრე ექნებოდა სუფთა ბენზიინის ნაზავს.. ლოგიკის დედებ შვც..
აპარატურა როგორ მოიხმარს გაზს იობანი ვროტ, მანქანა მოიხმარს...უბრალოდ თუ არასწორ ნაზავს აწვდი მაგ: მეორე *მესამე ვითომ) თაობაზე რადგან მეოთხესავით ზუსტი ნაზავი არ აქვს გიწევს იმ კრანის მეტად გაღება რომ მანქანა არ მოკვდეს.. ზუსტი ნაზავი კიდევ არის საწვავის და ჰაერის ოპტიმალური ნარევი რომელსაც ნაპერწკალი ზუსტ დროს უნდა მოხვდეს, ხოდა მეოთხეს აქვს ყველაფერი რომ ნაზავი ზუსტად განსაზღვროს, პლიუს ვარიატორი აფეთქების იმპულსის მართვაში გეხმარება და ეს მეხუთე კიდევ რა ჩემს ყ.ლ.ს შეყოფს ცილინდრში და რა ჩემი ბაბასირით ააფეთქებს შეაზავებს უკეთესად? კარგ მეოთხეს ყველას აქვს ობდ მანქანის კომპთან მიერთების ფუნქცია,, არ ნიშნავს ეგ მეხუთეს !!
5- . 60 გრადუსზე პირდაპირ გაზზე კი არა რომ გავიგდებ მაგ გაზის კომპს ღლის ქვეშ , მინუს 20 ზე დამიქოქავს პირდაპირ გაზზე.. ხოდა პირდაპირ გაზზე დაქოქილი მანქანის დედის ტრაკი მოვსტყნ,..
6-- არ ვიცი ეს ელექტრო ფილტრი რა არის, ფილტრი არ მიყენია საერთოდ არანაირი და ხუიზე მკიდია, მუშაობს ჯიგრულად 40 000 იარა რეგულიროვკა არ დასჭირვებია, აპარატურა ოემველი, გამოაძრე შლოვატო . .
7- რომ დავაჭერ სალონში იმ დედამიჯმულ კნოპკას იქოქება პირდაპირ გაზზე, ხოდა ჩემი არის მეოთხე თაობა და ეგრე გამეხუთეთაობებული ყველა აპარატურის დედას შევტენე..
8-- უჩუმესად მუშაობს ასევე ოემველის ინჟექტორი. გადმოცემით ვიცი რომ ლანდი ხმაურობს მაგრამ გამძლეობით დაასკდეს ლოვატოს ინჟექტორი ლანდის..
9-- არანაირი სეზონური რეგული რება არ სჭირდება არც ჩემს ოემველს და აქ ფორუმელების ნაწერიდანაც ვიცი რომ არც იმათ არ დასჭირვებით მეოთხე თაობაზე..
და 10 -- როცა გაზზე მიმუშავებს აპარატურა და ან გაზი გამოილევა ან დედის სიფათი მოეყრონჭება , ჩემიც გადადის ეგრევე ბენზინზე და ვერც ვიგებ ვერაფრის გარდა იმისა რომ მანქანა უფრო ცოცხალი ხდება..
ხოდა გამოდის ფილტრი მაკლია და მეხუთე თაობა მქონია... ამიტომ ფილტრის დედასაც ვტენე და დამეხვიოს ეგეთი მეხუთე აგერ..
მეოთხე ყოფილა ეგ დედამოტ.ყ.ნ.უ.ლ.ი/... და ან ყველას მეხუთე ჰქონია და ვერ გაგვიგია ან კიდევ თქვენ გვაბოლებთ როგორც ლოგიკის დედამ ამწუთას დედამოი.ს.ტ.ყ.ნ ა
This post has been edited by moen on 5 Jan 2014, 18:15
Don't play games with the ones who love you ....