რაც მოვასწარი ავტომატზე :
ცლკ 320 გაგორებულზე ვასრებ სტარტიდანვე ბოლომდე კუზაოზე მეტით.
E430 გაგორებულზე თავიდან ვასწრებ და მაღლებზე მასწრებს ნახევარ კუზაოზე ცოტა მეტით.
მექანიკა იაპონურ 328 სთან გაკეთებულთან. გაგორებულზე როვნად, მესამეს რო აძლევს მასწრებს ნახევარი კორპუსით.
ცლკ 2.3 კომპრესორს სტოკს გაგორებულიდან ვასწრებ სტარტიდანვე ნახევარი კორპუსით.
დალშე 545 თან გავტესტე E60 მარა არ იყო ალბათ ხოდზე და აღარ დავწერ რა ვქენით
მეხანიკა რას იზავს დიდი მოლოდინი გვაქ
Eshkaდილიდანვე ნელნელა მივუყვებით. 3 მნი ვიქნებით და 10 მდე პროფესორი გვედგება თავზე ტაკ შტო პოდ ზავაცკოი უნდა გამოვიდეს
This post has been edited by Formula_M on 14 Apr 2014, 01:12