უტურბინო 2.0 ფორესტერი 10 ლიტრს წვავს საშუალოდ, თუ კარგ მდგომარეობაშია ძრავი

თან რეგულარსაც გემრიელად მიირთმევს

MEლევან შენ ტურბინიანზე ამბობ და თან 2.5 ამერიკულზე ხო??
მე ტურბინიანი 2.0 კროსსპორტით, 4-სიჩქარიანი ტიპტრონიკით ქალაქში 12-13-ს ვაწვევინებდი, ზოგჯერ გაზაობით, საცობებში დგომით და ამბებით

Rumboწვითაც და გაწევითაც უტურბინო ფორესტერი სჯობნის 2.0 აირტრეკს

აირტრეკი მძიმეა უფრო...
Rumboიაპონური 2.0 ტურბინიანი ფორესტერი წვავს საშუალოდ 12-13 ლიტრს ქალაქში, 8-9 ლიტრს ტრასაზე, მიირთმევს სუპერს, ზეთი სჭირდება უმაღლესი ხარისხის სინთეტიკა
გაზის ჩაყენება ტურბინიანში უფრო გამართლებულია, ჯერ ერთი იმიტომ რომ გაზს მაღალი ოქტანობა აქვს და ტურბინაც კარგად მუშაობს შესაბამისი ნასტროიკით + წვაც შესამჩნევად იკლებს (თითქმის იგივეა რაც უტურბინო ძრავზე რომ გაზი დააყენო), და კიდევ 2002-ის ზემოთ გამოშვებულ ტურბინიან ფორესტერებს ბაბინები ცალცალკე ცილინდრებზე აქვთ და სვეჩების პრავოდკას არ დასჭირდება 3-4 თვეში ერთხელ ცვლა + უფრო სტაბილურად იმუშავებს გაზზე

ოღონდ აუცილებლად მეოთხე თაობის აპარატურა უნდა დააყენო
სუბარუს კლუბში ბევრს ჰყავს ტურბინიანი სუბარუ (ფორესტერებიც მათ შორის) გაზზე გადაყვანილი და ერთი ორი მათგანი M3-ებსაც ასწრებს დრაგზე
This post has been edited by PAINKILLER on 20 Jan 2014, 12:46