sormer500იმ დროს როცა თორქის მაქსიმუმი გაქვს 450, შენი მანქანა უფრო ძლიერი უნდა იყოს ნამდვილად, მაგრამ აქ უკვე სხვა რაღაცეებსაც აქვს მნიშვნელობა. იგივე ზაჟიგანიის კუთხეს, რასპრედვალებს, ფაზების ცვლას, გადაცემების რიცხვს და ბოლოს ნასტროიკას

. შენ მანქანას უწერია რომ თორქი აქვს 2500ზე თუ რაღაც, მაგრამ შენი მანქანა ამ დროს ისეთი მძლავრი ვერ იქნება იმიტომ მთლიანად სისტემა არ მუშაობს აგრესიულად. (თორქის კალკულატორი ვაფშე ცალკეა). შემდეგ და შემდეგ აბაროტების ზრდასთან ერთად ფაზებიც იცვლება და ზაჯიგანიაც და ერთ მომენტში ცხენის ძალა და თორქი დამთხვევა გრაფაზე ერთმანეთს

. მაგის მერე თორქი დაბლა წავა ცხენი შეიძლება ოდნავ მაღლა წავიდეს, უფრო იგივე დარჩება, ან ეგეც ქვემოთ
C63 AMG
ჩე..ჰონდა ერთ ერთი მამაა ძრავების წარმოებაში. ამას ვერც მერსედეშნიკი უარყობს ვერც ნისანისტი და ვერც ვერაფრისტი

მე ეხლა ვაფშე აღარ მყავს ჰონდა
პ.ს. ლოგიკური კითხვა იქნებოდა, თუ აბაროტებთან ერთად ცხენები წინ მოიწევენ, მაშინ რატომ არ აქვს აბაროტის გაზრდას აზრი. ნუ ძრავზე დატვირთვა რომ დავიკიდოთ. იმიტომ რომ იმ წერტილიდან სადაც თორქის და ცხენის გრაფიკი ერთმანეთს კვეთს, თორქი უკან უკან მოდის და ცხენის ძალა კიდე გამოიანგარიშება შემდეგნაირად:
თორქი გამრავლებული ბრუნზე და გაყოფილი 
.......... თუ რაზე ამას აღარ აქვს მნიშვნელობა. მეტი არცაა საინტერესო
This post has been edited by Piani Master on 29 Jan 2014, 17:19