sormer500მანქანის შემთხვევაში თეორია აუცილებელია.. სხვანაირად ვერ გავაკეთებთ. მე უფრო იმას ვიტყოდი რომ ხშირად ეს თეორიული ცოდნა არ გვაქვს საკმარისი. მე მაინც ტუნინგის გარშემო ვტრიალებ და ბარემ აქედან მოვიყვან პატარა ელემენტალურ მაგალითს. მაგალითად დროსელის შეცვლა. ბრენდის საიტზე რომ შეხვიდე ყველგან წაიკითხავ რომ ძალას უმატებს და ა.შ.
მაგრამ რატომღაც არსად არ წერია რომ ამის შემდეგ სმესს უნდა კორექცია. ასევე არსად არ წერია რომ ამის გარეშე გაწევამ შეიძლება დაიკლოს პირიქით. ასევე არსად არ წერია რომ კორექციის შემთხვევაშიც კი შენი მანქანა დაბლებზე უფრო სუსტი იქნება ვიდრე მანამდე. ასევე არსად არ წერია რომ კორექციის გარეშე შეიძლება საზიანოც კი იყოს ძრავისთვის. გარდა იმ ბრენდებისა რომლებიც შესამჩნევად მდიდარ სმესზე მუშაობენ ქარხნულად. ასევე არსად არ წერია რომ ხალასტოი ხოდის რეგულირება უფრო რთულია. ასევე არსად არ წერია რომ ზაჟიგანიის წინ სწრებას მაინც უნდა შევეხოთ მექანიკურად, თუ კომპში არ ჩავერევით.
იკაიფე რამდენი რაღაც ჩამოვთვალე ერთ ###ობა დროსელზე

უცებ რაც გამახსენდა რა )))
მთელ თემას ავაწყობ ამაზე, რომ მოვინდომო )))
ამ დროს დროსელის დედას ###### იდეაში
RedBullaვსეგდა რად
This post has been edited by Piani Master on 29 Jan 2014, 17:47