bazukaვიტეკს კოეფიციენტი იმიტომ აქვს, რომ მაგ მანქანებს ვერცერთი სხვა ბრენდის მოდელი ვერ გაასწრებს თუ გაკეთებული არაა, მაგ მოცულობებში. მაგალითად ზემოთხსენებული 2.2 დვაივოსემს სამარცხვინოდ გაასწრებს, ზედ დააყოლებს ტრიცატსაც და ერთი ორი დეტალით თუ მიეხმარე სოროკზეც გაიწევს რო რამე

ამას პირადი გამოცდილებიდან გეუბნები. ნუ აქ ისმის კითხვა, რატომ არის დრაგი სტოკ მანქანებზე მორგებული, მაგრამ აბა არასტოკზე უფრო ვერ მოარგებ.
და საქართველოში, როდესაც ისედაც ნაკლებია გამომსვლელთა თუ მსვურველთა რაოდენობა ამით უფრო შეიზღუდება.
ანალოგიურად M-ი. ეგ რომ 3500-მდე გაუშვან, ვინ უნდა დაუდგეს, ტრიცატი?

თუ სოროკი

ანუ უბრალოდ პირობებს არის რა მორგებული. რომ გამომსვლელები ბევრნი იყვნენ. დაინტერესებული პირებიც.
მართალია A კლასში დღეს ცოტა მანქანა გამოდის მაგრამ ხო შეიძლება 6-8 მანქანა გამოვიდეს სხვა დროს, გრაჟდანსკი მანქანები. დამიჯერე მუღამი ბევრად ნაკლები ექნებათ როცა ეცოდინებათ რომ უეჭველად წააგებენ

მემგონი ამას კითხულობდი.. და არა ძრავის სპეცებს..
კომპრესორზე კოეფიციენტიც უმეტესად ც32-ის გამოა.
ამჯ-ის კიდე იმიტომ არ აქვს კოეფიციენტი(თუ წინა ლოგიკას გავყვებით), რომ ფორსირებული ძრავები არაა. 5.5 ატმო და 350 ცხენი, დეფორსირებული ძრავია რომელიც რესურსზეა გათვლილი, განსხვავებით ვიწეკებისგან და M-სგან
This post has been edited by Piani Master on 2 Apr 2014, 18:31