ძალიან კარგად წვავს, უფრო მეტიც ცოტას აწვევინებ ძალიან 12 მინიმუმ უნდა ხოლმე ავტომატს ქალაქში...პლასმასებს ერთადერთი ის მოვუხერხე რომ დავხსენი კარების აბივკები და შიგნიდან მთლიანი ზედაპირი დავფარე 5 ლარიანი გერმეტიკები რომ არის სანტექნიკის, გაშრობის მერეც რომ რბილი რჩება მაგით.. მაგით გავაჩუმე.. ერთადერთი მაგრად მეზარება ტორპედოს ქვემოთრა პლასტიკებიც აქვს მაგის და ხელის დასადების გაყოლებაზე პლასტიკების მოხსნა თორემ მაგათაც უნდა წავუსვა.. უფრო ყრუს ხდის.. თვითონ პლასმასი აქვს დიმპიტაურა და უხარისხო ქვასავით დაბუფკვა არ უშველის.. ზაფხულში ჭერიც უნდა ჩამოვიღო ახალი ქსოვილი გადავაკრა და მაგ ჭერსაც მოუწევს გერმეტიკის წასმა

)
ავტომატები მერსედესის ავტომატებთან შედარებით კონკრეტულად მკ4 ზე მართლაც სუსტებია..უკვე 2005 დან ნორმალურია ახალი თაობის კოლოფები.. მოვლა უნდა და ხელოსანებია ფარჩაკები ეგაა უფრო ამ კოლოფების სისუსტე თორემ ახლახანს ახლობელს ეშკაზე აუყმუვლდა ავტომატი მომენტ არადა ეშკას სივირე ცნობილია.. რომ იყიდა არ შეუცვლია ზეთი და ატარა 30 000.. ახლა ზადნში ხან აბუქსავებს ხან ყმუის

აღარ უშველა ზეთის შეცვლამ \\
ერთი მინუსი აქვს ამერიკულებს გარბენი.. რაც არ უნდა იყოს 350 000 რომ მანქანამ გაირბინა ბევრი ცვეთადი ნაწილი უკვე სიკვდილის პირას არის.. 1 თვის უკან ამიყმუვლდა დინამო, წინა პაჩებნიკს დაენძრა.. დავშალე ხოშიანად და შევცვალე.. სულ დაჯდა 15 ლარი "პაჩებნიკი|

) 10 ლარიც ჩოთქებში მივეცი მაგრამ რაზეც ჩოთქები დადის მაგ "შაპკაზე" უკვე დალეული იყო სპილენძის ზოლები , ეგ "შაპკაც" 20 ლარი ღირს მომენტ მაგრამ რატომ უნდა გაწუხებდეს ასეთი უაზრო პრობლემები... ხო მართლა რაც მომიხსნია ამ მანქანაზე 80 % სულ "ცელკა" ნაწილებია ხელოსნის "კლუჩი რომ არ მოხვედრია.. მეტი რაღა ქნას 370 000 იარა შეუცვლელად ცვეთადმა ნაწილმა და ეგეც ბევრია..
შენს ადგილზე ჩამოვიყვანდი იაპონიიდან.. 2009 ში ახლობელი მთავაზობდა რომ ჩამომიყვანდა იაპონიიდან ჯეტას 2.8 მატორზე 80 000 ორიგინალი გარბენით 4.5 შეფასებით ავტომატს მაგრამ მე ავტომატს ვერ ვატარებ იმან კიდევ მექანიკა ვერ მიპოვნა იქ, არადა ქარხნული მარცხენა საჭე ჰქონდა.. კუკლა მანქანა იყო რასაც ჰქვია.. ერთი 3 წელი ბოლტს რომ არ მოხსნიდი არაფერზე ისეთი.. მოკლედ კარგი მანქანაა ჯეტა მაგრამ შენით უნდა ბევრი იჩხიკინო თორემ ძვირია ხელოსნების ხელობა... თან აარ იციან, 4 ჯერ შევაერთებინე დიაგნოსტიკაზე , მიქვრებოდა ხოლმე თბილზე და ცხელზე პირველი დაქოქვა 1 წლის განმავლობაში.. გაზზე არ ქრებოდა, სანამ გაზს ჩავაყენებდი მანამდე დაეწყო.. ხოდა ჯერ არაფერი არ სჭირსო, მართლაც დიაგნოსტიკაზე ერორებს არაფერს არ ჰყრიდა მარტო კატალიზატორის გამო ანთებდა ჩეკს ამოცლილი აქვს, ბოლსო ვოზდუხამერიაო გაფუჭებულიო.. ეგეც ახალი დავაყენებინე თეგეტაში და შევადარეთ ძველს და არაო თეგეტამ არააო ვოზდუხამერის პრობლემა და მანქანასაც არაფერი არ სჭირსო.. ბოლოს რომ შემაწუხა ჩავწერე ლეპტოპში ვაგქომი პროგრამა და ჩავუჯექი.. ერორებში არაფერი არ იყო მაგრამ წინა ლამბდა დაჩიკის პარამეტრები სად ერეკლე და სად ჟOპელ ასტრა ეგრე იყო.. ჩავხსენი ეგ წინა დაჩიკი და მოიშალა ეგ სიმპტომი.. უბრალოდ მაგ დაჩიკის გარეშე ძალა არ აქვს მატორს და ძალიან ცუდად მიდის წვა არ შეიძლება მაგ დაჩიკის გარეშე სიარული, საწვავის ნაზავის რეგულირებას ეგ აკეთებს და დებილი ხდება მანქანა მაგის გარეშე... ვიარე 3 დღე და ერთიც აღარ ჩამქვრალა, ახლა ისევ შევაერთე და წერან გაზზეც ძლივს დავქოქე.. გამოვიწერე ეგ დაჩიკი ჯდება 70 $ ამაზონზე.. 5 წვერიანი ბოშის დაჩიკი უყენია.. არადა აქ 140 ლარს ფეხი არ მოუცვალეს რაღაც მთხლეობა 4 წვერიან უნივერსალს და ისიც ხელოსანმა უნდა შეგიერთოს შტეკერი არ აქვსო

გაიკეთონ ტრაქში

ეტყობა გერმანელები გიჟები არიან და ბევრი მავთულები აქვთ

მოკლედ როცა საქართველოში ცხოვრობ ძალიან ბევრი რამე უნდა ისწავლო ან ბევრი ფული უნდა გქონდეს

არც ხელოსანი უქნია ღმერთს (იშვიათი ერთეულების გარდა) და არც ნაწილები..
Don't play games with the ones who love you ....