ნატახტარში უნდა გამოვცადოთ ეგ და ვნახოთ მერე

ისევ კარგი სლიკი + კარგი საფარი. ნატახტარი კიდე 20იანი შკურკასავით არის

მართალი ხარ და პრკაქტიკა, მაგრამ სად 500+ მექანიკა რომელიც ბუქსაობს 1, 2 და 3 სიჩქარეში, და სად ავტომატი, რომელიც მესამეში აღარ ბუქსაობს

ნუ ყოველ შემთხვევაში რაც შარშან ვნახე ნატახტარში ის მერსედესი ეგრე იყო - ნახევარ აბაროტს აკეთებდა ბორბალი სტარტის დროს მერე ლანჩ კონტროლი და ტრექშენ კონტროლი ეხმარებოდნენ