მეორე ვიტცი მყავს ეხლა... წინა 2000 წლიანი 1.0 იყო 188000 კმ გარბენი და 2 წელი ვიხმარე და სერვისსში ალბათ მაქს 250 ლარი მქონდა დახარჯული... თავისი ზეთის შეცვლით და სულ სერვისი უტარდებოდა თეგეტაში. მაგრამ მაგ მანქანის რეალური მინუსი იყო რომ ძრავი იყო სუსტი სხვა მხრივ მაგაზე გამძლე არცერთია მაგ კლასში.
ეხლა მეორე უკვე 2002 წლიანი 1.3 ძრავიანი ვიყიდე.. შემეძლო ახალი თაობის ვიცის ყიდვაც მაგრამ ვარჩიე მეყიდა 2002 წლიანი ვინაიდან ბოლო წელი იყო როდესაც ჩვეულებრივია ავტომატი უყენია ამ ძრავზე წინა წამყვანიან ვარიანტს და ვარიატორების ნერვები და თავი არ მქონდა თან მანქანას 29 000 კმ გარბენი აქვს და სულ ახალივით არის... იაფი არ დამიჯდა განბაჟებით 3100 დოლარი მაგრამ ვიცი რომ პატარა გარბენი აქვს და დიდხანს მნიშვნელოვანი ჩარევა არ დაჭირდება. ზოგს შეიძლება ურჩევნია ნაკლები ყიდვის დროს გადაიხადოს და მერე სერვისზე დაახარჯოს და ფულიც და დროც.
ამ კლასის მანქანას რომ ყიდულობ იმის იმედი გაქვს რომ ეკონომიური იქნებ და სერვისი დაგიჯდება იაფი.. შეიძლება ვიცი შესახედავად ანგელოზი არა მაგრამ ჩემი მოთხოვნა ამ მანქანისგან იყო ეკონომიურობა და მინიმალური კომფორტი (ავტომატიკა და კონდიციონერი). ჩემს შემთხვევაში ის რომ მანქან გამძლეა და სერვისის ხშირად არ სჭირდება კომფორტიცაა და ეკონომიურობაც.
სხვა მანქანებზე ცუდის თქმა არ შეიმიძლია იმიტომ რომ არ მყვადა მაგრამ რამდენ ფიტშიც ვმჯდარვარ ნუ ალბათ 3 სხვდასხვაში ყველას ჰქონდა ვარიატორის ვიბრაციები. და ზეთის ცვალ ყოველ 20 000კმზე პლიუს გიზდის ხარჯებს და ყოველი გავლილი კილომეტრი უფრო გიძვირდება და თან იმაზე ფიქრი რომ კარობკას რაიმე არ დაემართოს ჩემს ნერვებზე მოქმედებს.
108hp...130hp...130hp...136hp...150hp...150hp...122hp...220hp...170hp...115hp...335hp...320hp...125hp...395hp...70hp...120hp...355hp...87hp...265hp...170hp:)