ikunnaნებისმიერი სიჩქარიდან დავუდგები ცლს-ს 350-მდე. 
მაგ ცლს-ს აზერების იმპრეზა ბოლომდე გაუმართავი 270-მდე 1 კორპუსით წინ ედგა. და ჩემი მანქანა მაგ აზერებთან არც გავტესტეთ......
რომ დავიძარიტ კაკ რაზ რომ გვერდზე მედგა და მერე წავედი ძალიან
https://www.youtube.com/watch?v=mavk5rYiR68საერთოდ მაგრად გიყვართ ეს ონლაინ რეჟიმში გაზაობა...ისე რო ყოფილიყო ესე იქნებოდა და რამე 

 ცნობისათვის მე სლიკები საერთოდ არ მეყენა და მაგ ცლს-ის სლიკები იმხელა სხვაობას მომცემდა რო შეიძლება ჩამქვრალიყო მანქანა ადგილიდან 

 და სანამ ვინმე რამეს იტყვის წონაზე....ქარხნულად ჩემი ZX 1680კგ არის...ჩემი მანქანა გაცილებით მძიმეა ქარხნულზე + მე 100კგ ვარ და მარტო გვერდითა სკამი მქონდა ამოღებული 

 და რაც მთავარია დრაგის დაწყებამდე 2 საათით ადრე დავანასტროიკეთ მანქანა ავტობანზე და ან მაქვს იმდენი ძალა რაც ადრე მქონდა და ან არა 

P.S.: სულ დამავიწყდა...ბუსტ ლიკი მაქვს სადღაც კიდე 

 ვინც ტურბინიანი მანქანის პატრონია იცის რამდენად იჯვავს მანქანა მაგ დროს

ასევე ძალიან მესიამოვნა მერსედესის პატრონების რეაქცია ჩემ მანქანაზე. ვაჟკაცურად მოლოცვით და ნორმალური საუბრით ხვდებოდნენ დამარცხებას 

 ზოგიერთი სირისტიანისგან განსხვავებით... 

მოკლედ! წარმატებები...! ვირტუალური Power Shifting არ დაგავიწყდეთ ზოგიერთებს თორე მანქანა ისე ვერ მიდის..... 
This post has been edited by TransAmFairlady on 12 May 2014, 16:24   
        
"Speed costs money. How fast can you afford to go?" (c)
:-)
1996 JDM 300zx TT - 531whp @ 20-21psi