პროპკებში 8 ზე ბევრად მეტს დაგიწვავს

9 ზე ქვევით მეეჭვება დაწვას
1.4 სივიკები 90 ცხენიანი ვერსიებიცაა

ოჯახში გვყავდა მექანიკა 90 ცხენიანი და საკაიფო რამეა

წვით ქალაქში 7-8 ლიტრს წვავს, ტრასაზე 5-5.5 უნდა. ზეთი 3 ლიტრზე ოდნავ მეტი მიდიოდა და 8-9 ზე ვუცვლიდით, შეცვლიდან შეცვლამდე 200-300 გრამს ვამატებდი მხოლოდ. ზოგჯერ არც იკლებდა (პოლუსინთეთიკაზე იყო, 45-50 ლარი ჯდებოდა ზეთის შეცვლა). 90 ცხენიანი ჯობია 75 იანს, წვა იგივე აქვთ და სიმძლავრეს კი ხედავ. ისე 75 იანს, რაღაც ბოლტს თუ მაგდაგვარს აცლიან და სიმძლავრე ემატება

დაახლოებით 90 იანივით დადის. სისწრაფით 0-100-120 მდე ML320 ზე სწრაფია და ც180-ებსაც არ ვწყვიტავდი გულს

გოლფ 3-ს 1.8 მექანიკასაც ვასწრებდი, 90 ცხენიანს. პროსტა მაგის მერე ნამდვილი 1.4 იანი მანქანასავით მიდის

1.5 ვიტეკს თუ იპოვი კარგს, ეგ ყველაზე კარგია წვა/სიმძლავრის ამბავში

1.4 ზე მეტს არ წვავს(მგონი უფრო ცოტასაც წვავს) და უფრო სწრაფია (25 ცხენით მეტი ჰყავს)

ეს კუზაო გვყავდა, ოღონდ გერმანული, ქარხნული მარცხენა საჭით. კარგის მეტი არაფერი მეთქმის

ეკონომიურ მანქანებში (წვა, გამძლეობა, სისწრაფე, კომფორტი, ნაკლები ხარჯი) საუკეთესოა ალბათ
This post has been edited by volovo s on 14 Oct 2015, 12:38