specწინა პოსტი არ წამიკითხავს შენი
რიავი არამგონია რო ეგ პრობლემა ქონდეს მაგ ძრავას, ნუ ყოველშემთხვევაში წინა თაობის ტურბოებივით არ ექნებათ
არ ვიცი მერსს როგორ აქვს მაგრამ, ზუსტად ვიცი რო, BMW-ს აქვს სისტემა ტურბო ძრავებში Twin-Power-ი რომელიც
არ ულაგავს, და ყოველთვის თანაბრად მიდის ბრუნი და ლუბოი ბრუნზე იგივე ეფექტი აქვს, შეგრძნებას ტოვებს რო ტურბო არაა და
ატმოსფერულივი ძრავასავით მიდის ზუსტად აჩქარება
BMW 550X Steinbauer vs Mercedes A45 AMG
მოკლეთ ეგ მერსი არის სრულიად სტოკი და უდგება BMW 550Xdrive-იანს დაჩიპულს გლუშაკ გამოშიგნულს და აქვს 470-ცხენი და გიგანტი თორქი
წონა კი აქვს ბეხას 2050კგ მარა ნელიც არ არის
მაგრამ სტოკშიც ეგ მერსი უმაგრესად დადის, და დაჩიპულზე წარმომიდგენია რას იზაქვს

Mercedes A45 AMG


Характеристики Mercedes A45 AMG
Двигатель: 2 литра турбо, 360 л.с., 450 Н.м. (с двух литров в стоке ! По заявлению AMG самый мощный стоковый 2х литровый двигатель)
Коробка: AMG Speedshift DCT 7 speed. С функцией ланч контроля (ну конечно, яж не могу с нормальными машинами заезжать. . )
Привод: AMG performance 4MATIC AWD. Соответственно полный привод. Но о нем немного подробнее ниже.
Вес: 1555 кг.
------------------
BMW 550X F10 Steinbauer

Характеристики BMW 550X F10 Steinbauer
Двигатель: 4.4 литра TwinPower turbo, 470 л.с. (это в идеале, сейчас не знаю сколько, думаю меньше), 720 Н.м. (опять-же в идеале)
Коробка: ZF 8 Speed Auto. 8Ми ступенчатый автомат без функции ланч контроля.
Привод: X-Drive. Постоянный полный привод 60:40
Вес: 2050 кг.



This post has been edited by ///M-POWER on 28 Jun 2014, 12:22