ატენზა არ მყოლია არც მიტარებია, დიდი ხანია მეც ვუყურებ მაგრად მესიმპატიურება.
რაც შეეხება ალტეზას, 4 მყავდა და ახლაც მყავს, სპორტული ნამდვილად არ არის, ნი რიბა ნი მიასა, რო ჯდები თავიდან გისწორდება მერე ნეხვატკაში გტოვებს ნორმალურად სწრაფია თავისზე დიდი კუბატურებს ბევრს ჩაგრავს სისწრაფეში, აქვს საკმაოდ მძლრავრი ტორმუზები და მანევრი თუ მოსპორტულო ამორტიზატორებით არის განსაკუთრბით მაგარი სატარებელია.
არ ფუჭდება მარტივად არც ძვირია ნაწილები და არც იაფი.
ხადავოიში რაც შეიძლება გაგიფუჭდეს ეგ არი შარავოი და რაზვალნი, ახლები შარავოი 80 ლარი ღირდა 2 წლის წინ და რაზვალნი 50 ლარი, (2 წლის წინ თქო იმიტო ვწერ რო მაშინ დამჭირდა

)
არის გამოსავალიც ორივე სავალი ნაწილი აღდგენას ექვემდებარება თუ დედა არ ყავს ნატირები შარავოის, რაზვალნი კიდე ძალიან მარტივად იპრესება. უკანა ხადავოის თითქმის ვერ გააფუჭებ ერთადერთი შეიძლება "ჭრიჭინა" გაუფუჭდეს 1000-დან 1 შემთხვევა.
ეგ არის ძირითადად რაც შეიძლება ნებისმიერ მანქანას გაუფუჭდეს.
ეხლა რაც შეეხება კაპოტქვეშ რაც ხდება. ეს ძრავები არი დამოკიდებული ზეთზე (GDI-ს პონტში არა

) ანუ რაც გამართულია ვვტი სისტემა მით უფრო უპრობლემოა მანქანა ნებისმიერ სიტუაციაში. უნდა კარგი ხარისხის ზეთი და აუცილებლად სუპერი (პრემიუმსაც მიირთმევს მარა მაინც) ძალიან ბევრი უკვე გაზზე დადის.
ბაბინებს რაც შეეხება ეს არი როგორც ამბობენ ავადმყოფობა ალტეზასი. (მე ჯერ არ დამწვია არცერთ ალტეზაზე) როგორც ვხვდები აქვს საათობრივი რესურსი რამდენია არ ვიცი ოღონდ. ეგ ღირს ყველაზე ძვირი 250 ლარია 1 ცალი ბაბინის ფასი.
ვოზდუხამერი უნდა გაწმენდა ხოლმე ესე ყოველ 20 000 კილომეტრზე და დაწვავს სტაბილურად ბენზინს. თუ გაფუჭდა გაგუდავს გაზაობით არ გაგაზავებს დალშე პლავნად სიარულისას ჩვეულებრივად დატრიალდება რედლაინამდე.
დალშე თუ არ ვაწვალებთ და სულ არ ამოვხდით არც არაფერი მოსდის დადის პატიოსნად.
ეს რაც ზემოთ დავწერე ეხება 4 ცილინდრიან ძრავს. ბაბინა და ვოზდუხამერი მარტივად არ ფუჭდება არ შეგეშინდეთ მაგის.
გაბარიტებში ალბათ ატენზა თუ მაზდა6 ჯობნის უფრო ტევადია მარა სხვა დანარჩენში არამგონია აჯობოს ალტეზას მანევრი ტორმუზი გაწევა წვალება და ბოლო ბოლო ტოიოტაა, ბალკა მაგას არ მოწყდება და ელასტიური მაგას არ აქ და არაფერი არი ვირი მანქანა

) ისევე როგორც სხვა ნებისმიერ მანქანას ყველას აქვს თავისი მინუსიც და პილუსიც ალტეზას უდიდესი მინუსი არი ის რო უკან 3 კაცი რო ჯდება მანქანა ლამის ხოხვით მოკვდეს ამ საკითხში "საოჯახოდ" ჭირს ცოტა
This post has been edited by sa_4ok on 1 Jul 2014, 18:03