როგორც ძრავი ატმო მირჩევნია საკაიფოდ, მაგრამ ტურბოს ვერ აჯობებ სულ რო 3-3 დროსელი დააყენო. შენ წვალობ წვალობ, რასპრედვალებს ცვლი, კომპრესიას ცვლი, ამ დროს ბუსტ კონტროლზე ერთს გადაატრიალებ და რაც შენ იმ მანქანაზე იწვალე, შეიძლება მაგაზე მეტი შედეგი მიიღო

ეხლა კონკრეტულად თემას რაც შეეხება. გააჩნია რომელ ატმოზე ვისაუბრებს. თუ ფორსირებულ ატმოებს მივადგებით, მაგათ კომპრესია ისედაც 11 ან მეტი აქვთ და შენ რომ ეგ კომპრესია კიდე გაზარდო, მინიმუმ საწვავი გინდა სხვა, რომ დეტონაციებით არ იარო და ელემენტალურად შედეგი მიიღო. წინააღმდეგ შემთხვევაში ატმოც ისტუკება ხოლმე ხანდახან

მთლად ისეც არაა )))
თუ დეფორსირებულ ატმოებს მივადგებით, ეგ უფრო შედეგიანი იქნება ამ შემთხვევაში, განსაკუთრებით თუ ძრავის მოცულობა დიდია.
მოკლედ თემა ესეთია. შენ უნდა განსაზღვრო მანქანის მიზანი და მერე ბიუჯეტი. შეიძლება კაი ატმოს გაკეთება, ზოგადად კარგად ივლის მარა შენ თუ დრაგზე წახვედი მანდ უკვე...

მეც მყავდა ფორსირებული ატმო მარა ხანდახან ფორესტერს დავდევდი იმის გამო რო ის ტურბო იყო და პახოდუ მაღლებიდან უნდა დაუდგე თორე..
მაგრამ კაიფით მე უფრო ვკაიფობდი, 2 აზრი არაა!