ნუ ეხლა..
როლინგ სტარტი იყო და ისიც პორშე იყო წინ 260მდე

ადგილიდან რო ყოფილიყვნენ 402 მეტრზე აგერას შანსი არ ქონდა
800 ნიუტონმეტრი 0იდან ხუმრობა საქმე არ არი..
918 კი სრულიად სტანდარტული ვერსიის იყო

)
918 რეალურად ექსპერიმენტია : ) დაახლოებით ისე
30კმ/სთს რომ ავითარებდა მანქანა 10იან წლებში ხოლო
კარგი არაბული ტაიჭი რომ 50მდეც ადიოდა ეგ პონტია ახლაც ეს
პორშეს წაგება.. უნდა აღინიშნოს რომ პორშე 918 რინგის ლეპ რეკორებში,
პირველ ადგილზეა კიტ კარების შემდეგ

რაც შეეხება პაგანის ის არ იყო
ფროდაქშენ-სთრით ლეგალ-ბლაბლაბლა.. პორშე კიდევ არის
ვანიც ალბათ მაგ კლასში იჭიდავებს, მაგრამ აი 918 როდესაც მაგ კლასის მანქანას
გააკეთებს მერე ო!
აი ბუგატიზე ხმას არ ვიღებ )) ეგრე მოუხდება მაგ ბეხლეწს

თუმცაღა მაინც დავძენ, რომ ბუგატი უფრო ხარისხიანი იქნება და გამძლე
ვიდრე კიონიგზეგი, ჩემი აზრით.
This post has been edited by Zia_kurosawa on 11 Dec 2014, 04:03