ისე CD ზე ჩაწერა არ ჭირდება ვფიქრომ რომ ძალიან გრუხუნაა ოგონდ ამ კონკრეტულ ვარიანტს ვგულისხმობ შეცვლილი აქვს გამშვები სისტემა. მოკლედ კახეთისკენ რომ მივდივარ 160 კმ სფარგლებში ზან ტვინის ტ#######ნაა იმენა ვფიქრობ ხოლმე გრუჩიტელებში რა შევთხარო

მოკლედ ამ მანქანას აქვს მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა და ტრაკლს არ იქნევს! თუ არ გათიშავ. არის ძალინ დამყოლი და მოგყვება მოცურების შემთხვევაში მოკლედ უკან R20 295 ები მიყენია. ეხლა რაც შეეხება წვას და ხადავოის ეს დიდი სიურპრიზია მათთვის ვისაც ეს კონკრეტული მოდელი ეზიზღება და რატომ არ იცის

) კაროჩე პირველი გაწევაზე მინდა ვისაუბრო. ძრავის მოცულობა 4.6 ატმო. ქარხნული ცხენები 305ცხენი 304 ტორქი. მაგრამ პატარა ცვლილება ძრავში საკაიფო ცხენებს აგდებ რადგან ყველაფერი ქარხნულად მოყვება მაგარი სირობა და რაც მთავარია ამის სატუნინგო მასალები ებაყზე იშოვება. გაწევას რაც შეეხება ქარხნულად ჯითის 17 უყენია. მე როგორც ავღნიშნე მიყენია R20 295 სიმაღლე 40
რაც ტავის ქარხნულ პადვესკასთან თითქმის ორჯერ დიდია და გადაცემას აგღზელებს. ვინც იცით მოკლე გადაცემა რასაც ნიშნავს მიხვდებით რომ ეს დიდი მინუსი აქვს ჩემ მანქანას მაგრამ ამის მიუხედავად BMW E92 335 twin turbos გაცილებით დაბალ საბურავზე მდგარს 6 სიჩქარიან მექანიკას მივეცი პირში (ჩუპაჩუპი) ვიდეოს ჩემი მეგობარი იღებდა და იმდენად ნაგავურად გადაიღო რომ არ დავდებ შეგნებულად. ეხლა წვას რაც შეეხება ნუდაიჯერებთ ქალაქში გორაობით 10 ლიტრზე არ ადის ჩვეულებრივი სიარულით 14 ლიტრა გაზაობით 25 ლიტრა ჩემი მექანიკაა სამწუხაროდ 5 იანი კარობკით მაგრამ ისე არ მოვკვდები რომ 6იანი არ დავარგო

) და არ დავაპატარაო გადაცემა. და ბოლოს ხადავოი შენახვა. აქვს უვირესი ხადავოი. თუ პილნიკებს მოუვლი მე გაძლევ გარანტიას რომ არასოდეს გაგიფუჭდება და გექნება საჩალიჩო მის ხადავოიში რამე. აქვს უმარტივესი პერედოკი წინ ორი გიტარა ორი საყრდენი შარავოი ორი ტიაგა ნაკანიჩნიკი და ორი უდარნი ტიაგა. სულ გამიოვიდა 6 წერტილი და რომ გავიღოთ BMW E39 იქ წინა პერედოკში 10 წერტილია 10 განივი ბერკეტი რასაც რომ გაცვდება ახალი უნდა ჩააყენო რდგან ეს განივი ბერკეტი არ დგება ტოკარის ჩარხში და ვერ ხდება მისი აგღდგენა. აი მუსტანგ კი შარავოები ეხსნება მარტალია ზაპლოვკებზეა მაგრამ ბარგალკის დახმარებით მოXსნი მიიტან და ჩაპრესავენ. ტროიკის გარდა ყველა BMW ეყრდნობა E39 ის ხადავოის ანუ განივ ბერკეთებს მარტო ტროიკას აქვს გიტარები ისიც ზდაა ჩაპრესილი შარავოები და ვერ ხდება მისი აღდგება მგონი. ეხგა გადავინაცვლოთ უკან.მუსტანგს უკან არც მეტი არც ნაკლები აქვს ხიდირაც (ანუ გიტარები არ აქვს უკან) მოსახვევებში და ზანოსში გამორიცხავს საბურავის მოხრას, მოხვავს თუნდაც პროცენტულად და იგივე აგებულება აქვს ზუსტად რაც ჯიგულს გაცილებით მყარია ვიდრე რომელი მსგავსი წინამორბედი. მის უკანა მხაეს ავარიით თუ გააფუჭებ ისე შანსი არაა (ტუნცა ნტავარი ამონდომება) მარგამ ბევრი ბევრი უკან რეზინკები გააფუჭო და რეზინკები აჭრიალდეს. ეხლა გადავინაცვლებ ძრავში ძრავში არის დიდი ადგილი იგი გათვალისწინებულია ტუნინგისთვის. მიარგებ თავისპლად გამშვევებს ჩარჯერს კაროჩე BMW mersedesisgan გან განსვავებით კაპოტში ჩატენილი არაფერია უდგები ყველაფერს ისე რომ არ გიწევს მისი გამო ნახევარი მანქანა დაშალო მაგალიტად სტარტერი რომ მოხსნა ამ მოდელზე გჭრიედება 5 წუთი და ამ წლოვანების სემსოტზე რომ მოხსნა სტარტერი გჭირდება ორი დგე რადგან მატორი უნდა აწიო პადმატორნებიდან გამშვები ჩახსნა და ამყველაფრის მიუხედავად მაინც ადგილი არ გყოპნის BMW ში. დინამო რომ მოხსნა გინდა ზუსტად 5 წუთი ასევე თერმოსტატი. კაროჩე ერთი სიტყვით ეს მანქანა არის მორგებული შენზე ყველაფრო სერვისით გაწევიტ ეკონომიით. ეხლა დიზაინზე და ყურადრებაზე არ ვსაუბრობ PS. მარტო მუსტანგი არ დაიკვეხნის ამით თითქმის ყველა ამერიკული მუსკულ ქარები ასეთია ასეთი მარტივია და ასეა შენძე მორგებული. ეს მანქანა მყავს 2010 წლიდან და მარტო გამიფუჭდა დინამო ისიც მოვხსენი 5 წუთსი დინამო შიგნიდანაც არის მარტივი არ არის გადახუნძლული და BMW დინამოსგან განსხვავებით კეთდება შევცვალე ერთი დიოდი და დრესაც ეს დინამო არის ქორივით. ასე რომ ხალხო ის ორმ ეს მანქანა ჯართია უნდა დაამსხვრიოთ ეს სტერეოტიპი და კიდევ რომ ეს მანქანა ჯართია ნუ საუბრობთ ისეთი სასტავი ვისაც შეხებაც კი არ გქონიათ მსგავს მოდელთან პროსტა თხოვნა იქნება ჩემგან. რაც შეეხება ჩემ საუბარს, ვარ ამ სფეროშიკვალიფიციური პიროვნება მესმის ქარხნულ მანქანაში ყველაფერი და ყველაფერს ვაკეტებ ჩემით ხელოსნების ჩარევის და კიტხვების გარეშე არაფერს ვსაუბრობ ჰაერზე. პლიუს მყავს BMW ეც და მიტომ ვაკეთებ ამ კონკრეტულ მოდელზე შედარებას. მგონი ძალიან ბევრი ვწერე მარგამ ვფიქრობ ამოვწურე ეს თემა და ფორუმზე არარ გადავაწყდები იმას რომ ეს მანქანა ჯართია მარგამ თუ კიდევ გადავწყდები იმას ორმ ეს მანქანა ჯართია ერთ დიდ თემას მიუძგვნი და კიდევ ბოლოს ერთი რაგაც დამავიწყდა არსებობს ამერიკულ მანქანებზე. ამერიკული მანქანების კომპიუტერიც კი გათვლილია ტუნინგზე ქარხნულა დმოყვება კომპიუტერი რომელსაც ანასტროიკებ SCT..... diablo motorsportit და კიდევ უამრავი რამით რაც ჯდება ძალიან იაფი მეგასკურიტისგან განსვავებით და მეგასკურიტტან შედარებით ეს კომპიუტერი აზროვნებს. ხო დაკიდევ ბევრი ნიუანსი არ დამიწერია არ დამიწერია როგორ ადვილად შეიძლება ამ მანქანიდან 500 მამალი ცხენის ამოღება (არ ვგულისხმობ მსგავს პროექტს რომელმაც საქარტველოში ვერაფერი ქნა და დასაცინი გახდა სამწუხაროდ) ეხლა ხომ ვხვდებით რამხელა სხვაობაა გერმანულ ან ტუნდაც იაპონურ მანებტან შედარებით ხო თუ მაინც ვერა???????????????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Coffee პირდად შენ მონდა მოგმართო. თუ როდისმე სერვისზე შეგექმნას პრობლემა ან რაიმე პრობლემა მე გაგიკეტებ სასაცილო ფასებში ყველაფერს. მაგის გამო არ დაზადნო. პროსტა გირჩევ GT is ჩარჯერით ან GT 500 მ ე ქ ა ნ ი კ ა ს
ეც ჩემი ცხენია
http://www.youtube.com/watch?v=tFBNkec4g8U...iPrnjRdSRbXyODQეს კი ჩემი საექპერიმენტო კურდღელი
https://www.facebook.com/pages/BMW-E39-Tuni...626939984070155
This post has been edited by daviti1988 on 7 Jan 2015, 17:06