თუ თერმოსტატის გამოცვლა არ გამოცვლას წელიწადის ცივ და თბილ დროებს უკავშირებ, ზამთარში უნდა გამოცვალო პირველ რიგში და არა ზაფხულში. თუ ზამთარი გადააგორე, კაკრაზ ზაფხულში აღარ უნდა გამოცვალო მაგ ლოგიკით.
მაგრამ, ეგ რიტორიკაა, როგორც კი საშუალება გექნება, მაშინვე უნდა გამოცვალო. არაა სწორი მოსაზრება - "მთავარია 90-ს არ გადასცდეს და იყოს 80-ის ფარგლებში ტემპერატურა, მერე რა უჭირსო". ძრავი რა ტემპერატურაზეცაა გათვლილი, ისაა მისი ოპტიმალური ვარიანტი. როცა არ მუშაობს ამ ტემპერატურაზე, ირღვევა მისი სატაბილურობაც, ცვეთაც მეტია და საწვავის ხარჯიც. ერთ და ორ დღეში არაფერი მოუვა და არც 1 თვეში, მაგრამ რაც მალე გამოცვლი, მით უკეთესია