Tikobuchoარ ვიცი ვის გულისხმობ მარა მე ყოველთვის ვიძახდი მაგას და არც ///M-ი მყავს და არც თბილიში ვცხოვრობ რო დამეზადნა სადმე და მენახე რო შემეცვალა აზრები
მთავარი დანიშნულება ///M-ის არ არის პირდაპირებზე სიარული, ეგ მანქანა არის შექმნილი ბალანსი ტრეკი და საჭესთან რო გასიამოვნოს,
ეგ კოზირები კონკურენტებთან აქვს მოგებული ხოლო მოწინაღდეგეებს როგორიცაა AMG-ს მხოლოდ ძალა დარჩა წინ სარბენად და თუ მოუგო
უმეტეს შემთვევაში (ისიც ბევრად მეტი ცხენი აქვს ყოველთვის ვიდრე ///M-ს) მაგის ხარჯზე და პოტენციალი AMG-ს აქვს უფრო მეტი tuning-ის ვიდრე
BMW-ს რადგან კომპრესორიანებია და გაცილებით ადვილად მიიღება ძალა. მარა როცა გადავა ჩვენი ხალხლი იმედია იქნება ეგ დროს TURBO-ეებზე როგორიცაა ///M5 F10-///M4 F82-ი მერწმუნე კუზაოებს ვერ დათვლის AMG-ე =)
<COBHC>-აი ეს ჭირს უმეტესობა მძღოლებს რო ძალა არ აქვს უტურბინე tune- BMW-ს და turbo-ზე რო გადავდინენ დიდება რო წავიდა

თორე რაც მე ვწერა წინა თემებში რეალობას შეესაბამება. ეს არის უმეტესობა
მძღოლების ბუნება დანარჩენი კიდიაათ
პ.ს აი ვისაც ნაღდად ევასება ავტომობილის მართვა აი ამ სიტყვის მნიშვნელობა თუ გაიგე ნაკლებად აღლევბევს კორპუს გაუყოფს მერი თუ შენობას წინ სვლით,
როცა მიდგე საქმე ტრეკზე ბალანსზე სლალომზე და მსგავსტესტებზე უკვე შედეგები სხვაა და მოგება ვის ეკუთვის მეტი კიდე საკითხავია მარა ეგ რო განახორციელო არ არის საკმარისი რო მარტო პრიმოიზე იარო!!!!
This post has been edited by ///M-POWER on 6 Mar 2015, 11:16