ოპტიმისტირათქმაუნდა სწრაფია. ტრეკზე ვიძახი მე.
და თან როგორც მანქანა სად მ4 და სად სივიკი.
მაგრამ წინა წამყვანმა 280 ცხენიანმა მანქანამ აჩვენა უმაგრესი დრო.
ეს ხაზს უსვავს იმას რომ მანქანაზე იმუშავეს სპეციალისტებმა.
ძალიან მაგარი დაკიდების სისტემა აქვს. ჭკვიანი დიფერენციალი.
აქ მაგას კი არ აღნიშნავენ. აქ იმას იძახიან რო იმენა დუგებმა შეკრა მანქანაო და ნუ მაგის ხარჯზე დადო ეს შედეგიო მე ასეთი შთაბეჭდილება მრჩება.
რათქმაუნდა ეს არასწორია და ისევ იმ ძველ პერიოდს მახსენებს როცა არაფრის მომცემი ტუნინგი ხალხს ტუნინგი ეგონა.
მანქანა არ იდუგება წამების ამოსაღებათ კიდევ ერთხელ დავწერ.
მისი დანუშნულება უსაფრთხოება... და არა მანქანის "შეკვრა" წამების ამოსაღებათ.
მაგალითად side lower bar როცა ყენდება მანქანაზე მუშაობს მხოლოდ ერთი კონკრეტული მიზნისთვის რომ მანქანის შუა ნაწილმა ზემოთ ქვემოთ არ განიცადოს დეფორმაცია.
anti roll bar როცა ყენდება და მანქანა უხვევს მარჯვნივ მანქანა იქცევა შემდეგ ნაირად.
მარჯვენა მხარე ადის ზემოთ და მარცხენა მხარე ჩამოდის ქვემოთ
ამ შემთხვევაში როცა როლლ ბარ აყენია მანქანას უბიძგებს რომ მარჯვენა მხარე დაბლა დაწიოს და მარხენა მხარე მაღლა აწიოს.
real strut bar-ს კიდევ სულ სხვა დანიშნულება fender bar-ს სხვა და ასე შემდეგ

და კიდევ 6-7 დეტალია რასაც იყენებენ იმისთვის რომ ამ ერთიანმა სისტემამ კონკრეტულ მომენტებში იმუშაოს და არა დააკლას კაბინა და გადახრა არ ქონდეს არცერთ მხარეს.
ამიტომ დავივიწყოთ ის ფრაზა რომ დუგები მანქანას კრავს და ტრეკზე წამებს იღებს
ეს იმიტო არ მიწერია რო სივიკის დუგები გავაპრავო დამასკდეს სივიკი ერთ ადგილას.
This post has been edited by eVo_aMs_performance on 23 Oct 2015, 04:37